Banca Barclays se confruntă cu probleme tehnice majore care afectează conturile clienților săi. Milioane de utilizatori întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor de online banking, iar unii clienți au format cozi la bancomate pentru a retrage bani, relatează Daily Mail, citat de Libertatea.
Incidentul a început vineri, coincizând cu ziua de salariu pentru mulți angajați britanici și termenul-limită pentru declarațiile fiscale. Barclays a avertizat că unii clienți pot vedea solduri neactualizate, iar plățile efectuate sau primite s-ar putea să nu apară în cont.
Într-o declarație oficială, un purtător de cuvânt al băncii a spus: „Ne cerem scuze pentru problemele tehnice în curs care afectează conturile clienților noștri și depunem toate eforturile pentru a remedia situația.”
Banca a garantat clienților că nimeni nu va suferi pierderi financiare din cauza acestei probleme și a subliniat că bancomatele funcționează normal, iar cardurile pot fi folosite fără nicio restricție pentru retrageri sau plăți.
Impactul asupra clienților
Mulți clienți și-au exprimat frustrarea pe rețelele sociale. Un utilizator X a declarat: ,,Din cauza voastră, Barclays, am rămas fără bani, am avut o comandă de alimente programată pentru această dimineață care acum va fi anulată, lăsându-mi cei patru copii fără mâncare, e o glumă pentru că sunt banii mei.”
Ca răspuns la plângerile clienților, Barclays a sugerat celor afectați să caute sprijin de la prieteni și familie și să contacteze băncile de alimente.