Primul tren cu cereale din Ucraina ajunge în România miercuri noapte
Articole de la același autor
Primul tren cu cereale din Ucraina ajunge miercuri noapte în România, în Portul Galați. Este primul transport cu cereale ce ajunge în țara noastră pe calea ferată - 20 de vagoane. Cele 25 de mii de tone de cereale trebuie să ajungă în Turcia, pe cale navală.
Cerealele din Ucraina vin în loturi de câte 20 de vagoane, livrate pe linia de cale largă dinspre Ucraina, via Giurgiuleşti, 60 de vagoane fiind deja în vama din Republica Moldova. Ele vor depozitate în silozul 'Anghel Saligny', care are o capacitate de 25.000 de tone, de unde vor fi preluate de nave cu destinaţia Turcia.
Este primul transport de cereale din Ucraina ce ajunge în România pe calea ferată. Redeschiderea liniei cu ecartament larg după 22 de ani a fost realizată de CFR Infrastructură din fonduri proprii. Au fost înlocuite 780 de traverse din lemn speciale de 2,80 m şi 246 de traverse din lemn speciale de pe aparate de cale şi pe linia încălecată. Au fost înlocuite 5.382 de tone de material mărunt de prindere, s-a făcut completarea prismei cu 385 de tone de piatră spartă şi executarea burajelor tehnologice.
Primul tren cu cereale din Ucraina, adus pe calea ferată cu ecartament larg direct la silozul 'Anghel Saligny' din Portul Docuri, ajunge în la destinaţie miercuri noaptea, a anunţat, miercuri, directorul adjunct al Administraţiei Porturilor Dunării Maritime (APDM) Galaţi, Dan Tivilichi.
Cerealele din Ucraina vin în loturi de câte 20 de vagoane, livrate pe linia de cale largă dinspre Ucraina, via Giurgiuleşti, 60 de vagoane fiind deja în vama din Republica Moldova. Ele vor depozitate în silozul 'Anghel Saligny', care are o capacitate de 25.000 de tone, de unde vor fi preluate de nave cu destinaţia Turcia.
Este primul transport de cereale din Ucraina ce ajunge în România pe calea ferată. Redeschiderea liniei cu ecartament larg după 22 de ani a fost realizată de CFR Infrastructură din fonduri proprii. Au fost înlocuite 780 de traverse din lemn speciale de 2,80 m şi 246 de traverse din lemn speciale de pe aparate de cale şi pe linia încălecată. Au fost înlocuite 5.382 de tone de material mărunt de prindere, s-a făcut completarea prismei cu 385 de tone de piatră spartă şi executarea burajelor tehnologice.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 10 August 2022
Luni, 08 August 2022
Luni, 08 August 2022
Luni, 08 August 2022
Duminică, 07 August 2022
Duminică, 07 August 2022
Sâmbătă, 06 August 2022
Sâmbătă, 06 August 2022
Vineri, 05 August 2022