Apeluri de la cetățeni

351
Reglementări în protecția consumatorului
Corina și Ioana Manole, din Constanța: Potrivit legislației, la încheierea contractelor, consumatorii – ca beneficiari ai acestora, au dreptul să fie notificați în scris, cu 30 de zile înainte de data pentru care a fost încheiat contractul al cărui termen de valabilitate se prelungește în mod automat pentru o perioadă de timp determinată sau nedeterminată, în vederea formu-lării unei opțiuni de prelungire a validității acestuia
l În cazul produselor la care timpul de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în cadrul termenului de garanție depășește 10 la sută din acest termen, precum și în cazul produselor alimentare, farmaceutice, al dispozitivelor protetice și/sau medicale, al produselor destinate nou-născuților, al cărucioarelor pentru copii și al produselor cosmetice care prezintă abateri de la caracteristicile calitative prescrise sau declarate, cu excepția medicamentelor și produselor preparate în scop medical sau terapeutic, vânzătorul este obligat, la cererea consumatorului, să le înlocuiască sau să restituie contravaloarea lor.
l Timpul de nefuncționare se prelungește în mod corespunzător cu termenul de garanție și curge din momentul sesizării vânzătorului/unității service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și al notificării în scris, în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Luni, 07 Februarie 2011
Stire din Cetățenești : Banane caramelizate
Sâmbătă, 05 Februarie 2011
Stire din Cetățenești : Rețete de week-end
Sâmbătă, 05 Februarie 2011
Stire din Cetățenești : Tunsorile anului 2011
Vineri, 04 Februarie 2011
Stire din Cetățenești : Acomodarea pisicii în noua locuință
Pagina a fost generata in 2.1449 secunde