Ce faci dacă ți se strică televizorul
Abia ai reușit să-ți cumperi televizorulul preferat, cu ecran plat, și imaginea lasă de dorit, nu mai este la fel de clară ca la început și asta te nemulțumește mult? În calitate de cetățean și totodată cumpărător european, trebuie să știi că produsele vândute trebuie să se potrivească întocmai cu descrierea lor, să fie de o calitate corespunzătoare și să funcționeze conform scopului pentru care au fost fabricate. De exemplu, un laptop promovat ca "având o capacitate de 640 GB" nu poate fi de 320 GB.
Ce înseamnă garanție legală? Majoritatea produselor pe care le cumperi sunt garantate prin lege că vor funcționa corespunzător cel puțin timp de doi ani. Așadar, dacă un produs se deteriorează în această perioadă, ai anumite drepturi în calitate de cumpărător. În cazul în care produsul este cumpărat de mai mult de șase luni, este necesar să dovedești că defectul respectiv exista și în momentul achiziționării.
Pentru alte informații și sfaturi ce-ți pot fi de folos în situații la care nu te-ai așteptat după achiziționarea unor produse, poți să contactezi una din instituțiile special create în acest sens:
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România. Telefon: 021.319.32.66
Web: www.protectia-consumatorilor.ro
E-mail: [email protected]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România
Telefon: 021.311.02.43
Web: www.apc-romania.ro
E-mail: [email protected]
Centrul European al Consumatorilor din România
Telefon: 021.315.71.49 Web: www.eccromania.ro
E-mail: [email protected]
Autoritatea guvernamentală: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Telefon 0800.080.999
Web: www.anpc.gov.ro
E-mail: [email protected].
Ce înseamnă garanție legală? Majoritatea produselor pe care le cumperi sunt garantate prin lege că vor funcționa corespunzător cel puțin timp de doi ani. Așadar, dacă un produs se deteriorează în această perioadă, ai anumite drepturi în calitate de cumpărător. În cazul în care produsul este cumpărat de mai mult de șase luni, este necesar să dovedești că defectul respectiv exista și în momentul achiziționării.
Pentru alte informații și sfaturi ce-ți pot fi de folos în situații la care nu te-ai așteptat după achiziționarea unor produse, poți să contactezi una din instituțiile special create în acest sens:
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România. Telefon: 021.319.32.66
Web: www.protectia-consumatorilor.ro
E-mail: [email protected]
Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România
Telefon: 021.311.02.43
Web: www.apc-romania.ro
E-mail: [email protected]
Centrul European al Consumatorilor din România
Telefon: 021.315.71.49 Web: www.eccromania.ro
E-mail: [email protected]
Autoritatea guvernamentală: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Telefon 0800.080.999
Web: www.anpc.gov.ro
E-mail: [email protected].
Comentează știrea
christian louboutin outlet online
28 februarie 2014
christian louboutin outlet online
christian louboutin highness suede platform pumps Stiri Cetățenești : Ce faci dacă ți se strică televizorul | Ziarul Cuget Liber de Constanta Online christian louboutin outlet online http://vanillaforums.delmonsolutions.com/images/christian-louboutin-shoes-online.asp
Articole din aceeași secțiune
Luni, 02 Septembrie 2013
Luni, 02 Septembrie 2013
Sâmbătă, 31 August 2013
Sâmbătă, 31 August 2013