S-a trezit cu o factură de 8.000 de lei la curentul electric

1252
S-a trezit cu o factură de 8.000 de lei la curentul electric - 0e8d9cfc6354a4255226434959b8c15e.jpg
Deși locuiește singură într-un apartament cu două camere, are un frigider de capacitate mică și susține că televizorul funcționează trei ore pe zi, s-a trezit că are de plată 8.000 de lei la curentul electric pe luna februarie a.c.
Enel confirmă situația, susținând că totul s-a datorat unei erori de citire a contorului.

O abonată a Enel, pensionara Irina Manta, domiciliată în Mangalia, strada George Murnu nr. 9, ne-a mărturisit, din capul locului, că la vârsta înaintată și boala gravă de care suferă, nu s-a gândit nicio clipă că va fi nevoită să ceară ajutorul presei pentru rezolvarea unei pro-bleme pe care a considerat-o, din start, o eroare. Ne-a mărturisit că nu-și dorește să critice pe nimeni, chiar dacă șocul a fost mai mare decât atunci când a aflat de ce boală gravă suferă, mai ales că n-a avut, niciodată, vreo restanță cât de mică la curent.
Ceea ce a deranjat-o și a stresat-o enorm a fost atitudinea "unor angajați de la Agenția Enel din Mangalia, care m-au târât pe drumuri din februarie și până în prezent, și, atenție, fără să-mi rezolve problema, cu toate că am făcut o grămadă de contestații, iar la mijloc e o sumă foarte mare. S-a întâmplat cam așa: când m-am dus să plătesc lumina la ENEL Mangalia, pe 24 februarie a.c. (ultima chitanță e din 21 ianuarie 2011), funcționara de la ghișeu mi-a spus că nu am nimic de plată. Și eu am zis că nu se poate, i-am arătat indexul. A insistat să spună că nu am nimic de plată și, ca să scape de mine, m-a trimis alături, la o secretară. I-am dat toate datele, angajata s-a uitat la mine și zice, aoleu, ce aveți aici! După socoteala ei, am 8.000 de plată. Am crezut că înnebunesc. Am lăsat o contestație. Mi s-a spus că se rezolvă. Dar n-am primit niciun răs-puns. M-am dus din nou la agenție, am făcut altă contestație pe 4 aprilie, cu nr. 11545. Iar fără răspuns. A mai trecut o lună, pe 4 mai am fost din nou la ea, și mi-a zis chiar așa: «Nu știu ce să faceți, doamnă!» Am făcut altă contestație pe 5 mai cu nr. 11.912. Apoi am făcut potecă la ei, am mai lăsat niște hârtii și mi-au spus că greșala e de la ei, de la distribuție, ei trebuie să plătească. Ultima dată m-a dat afară un polițist de la Comunitară. Eu sunt grav bolnavă, nu pot să aștept, ei refuză să-mi ia banii, nu pot să dau citirea că sunt blocată în calculator și se adună penalitățile. Cred că numai dumneavoastră mă puteți ajuta. Mie nici relații nu mai vor să-mi dea. Cred că vor să acopere pe cineva. De la mine s-au găsit să-și acopere gaura? Dacă știu că au greșit, de ce nu corectează?"

Factura colosală - anulată
În urma solicitării de către redacția noastră a unui punct de vedere privind situația semnalată de Irina Manta, Biroul de Presă al Enel România ne-a transmis că totul s-a datorat unei erori de citire a contorului, ceea ce a antrenat emiterea unei facturi pentru o cantitate de energie electrică cu mult mai mare față de consumul real înregistrat de contorul acestei abonate. În aceste condiții, s-a dispus anularea facturii cu pricina.
Mai mult, abonata a fost asigurată că i se va emite o nouă factură, de data aceasta pentru consumul real, factură care nu va include nicio penalitate pentru perioada de când a fost făcută sesizarea. "O asigurăm pe doamna Manta Irina că în urma citirii făcute în teren, noua factură va conține cantitatea reală de energie consumată".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Vineri, 13 Mai 2011
Stire din Cetățenești : Friptură ucraineană
Vineri, 13 Mai 2011
Stire din Cetățenești : FOTOGRAFII DE LA CITITORI
Miercuri, 11 Mai 2011
Stire din Cetățenești : FOTOGRAFII DE LA CITITORI
Pagina a fost generata in 2.0044 secunde