Școala "Ion Minulescu" pune accent pe educația multiculturală
Articole de la același autor
Apel disperat al directoarei de la Oleg Danovski: "Nu vreau să cerșesc"
12 Octombrie 2018
Misterul de la Hârșova. Masa pe care a mâncat împăratul Traian, o legendă în piatră
20 Octombrie 2018
Atentat la siguranța elevilor de la Școala "Mihai Viteazul"! Gardul vechi de 50 de ani poate cădea oricând peste copii
24 Septembrie 2018
ȘCOALA 29, ÎN DOLIU! "Porțile sunt deschise pentru toți foștii elevi"
21 Septembrie 2018
"Profesorii care propun opționalele trebuie să ofere și suportul de curs pentru ele"
03 Octombrie 2018
Radiografia școlii românești. Elevii, epuizați de la prea multe teme
12 Noiembrie 2018
Școala Gimnazială nr.17 "Ion Minulescu" din Constanța are noi motive de mândrie. Recent, unitatea de învățământ a participat în cadrul proiectului internațional de înfrățire "Educația multiculturală", la festivitățile dedicate sărbătoririi "Zilei Republicii Turcia", organizate de către Inspectoratul Școlar din Esenyurt-Istanbul.
Luna aceasta, o delegație a școlii, formată din profesorii Adriana Burci, Atena Oncioiu, Delia Mustaca, Steluța Dragomir, Elena Monea, Dorina Ștefan și Nicoleta Păduraru, s-a deplasat în Turcia, într-o vizită de lucru, în cadrul celei de-a patra etape a proiectului de parteneriat, încheiat cu Școala "Esenyurt Cumhuriyet Ilkokulu".
"Prezența acestei delegații de la Școala Gimnazială «Ion Minulescu» reprezintă pentru noi o adevărată onoare și totodată o dovadă de respect și apreciere", a declarat directorul școlii din Turcia, Sati Mehmet Șimșek.
Potrivit profesorului de învățământ preșcolar Dorina Ștefan, scopul principal are în vedere schimbul intercultural la nivel educațional, prin susținerea unor activități școlare și extrașcolare comune și susținerea dezvoltării prieteniei româno-turce.
"Cunoașterea diferitelor aspecte ale spațiului cultural și educațional, stabilirea relațiilor de prietenie și acordarea de ajutor colegial între elevii celor două școli sunt argumente ce susțin implementarea acestui proiect prin care se caută îmbunătățirea cunoștințelor de limbă, de cultură, de valori ale partenerilor implicați. Pe parcursul a cinci zile, profesorii participanți la proiect au purtat discuții cu șefii de la Inspectoratul Școlar, Prefectură și Primărie. Discuțiile libere, purtate atât la nivel formal, cât și informal, despre problematica actului educațional din cele două țări, panourile atent pregătite, în care erau detaliate aspecte din viața celor două școli-surori și drapelul României care nu a lipsit, toate acestea ne-au făcut să simțim și să trăim la fel, ca o singură entitate, transfrontalieră, dedicați toți unui singur ideal: identificarea unor forme noi de colaborare în vederea găsirii de modalități eficiente, moderne de desfășurare a actului educațional, în favoarea beneficiarului primar (copilul, elevul, tânărul", a completat profesorul.
Luna aceasta, o delegație a școlii, formată din profesorii Adriana Burci, Atena Oncioiu, Delia Mustaca, Steluța Dragomir, Elena Monea, Dorina Ștefan și Nicoleta Păduraru, s-a deplasat în Turcia, într-o vizită de lucru, în cadrul celei de-a patra etape a proiectului de parteneriat, încheiat cu Școala "Esenyurt Cumhuriyet Ilkokulu".
"Prezența acestei delegații de la Școala Gimnazială «Ion Minulescu» reprezintă pentru noi o adevărată onoare și totodată o dovadă de respect și apreciere", a declarat directorul școlii din Turcia, Sati Mehmet Șimșek.
Potrivit profesorului de învățământ preșcolar Dorina Ștefan, scopul principal are în vedere schimbul intercultural la nivel educațional, prin susținerea unor activități școlare și extrașcolare comune și susținerea dezvoltării prieteniei româno-turce.
"Cunoașterea diferitelor aspecte ale spațiului cultural și educațional, stabilirea relațiilor de prietenie și acordarea de ajutor colegial între elevii celor două școli sunt argumente ce susțin implementarea acestui proiect prin care se caută îmbunătățirea cunoștințelor de limbă, de cultură, de valori ale partenerilor implicați. Pe parcursul a cinci zile, profesorii participanți la proiect au purtat discuții cu șefii de la Inspectoratul Școlar, Prefectură și Primărie. Discuțiile libere, purtate atât la nivel formal, cât și informal, despre problematica actului educațional din cele două țări, panourile atent pregătite, în care erau detaliate aspecte din viața celor două școli-surori și drapelul României care nu a lipsit, toate acestea ne-au făcut să simțim și să trăim la fel, ca o singură entitate, transfrontalieră, dedicați toți unui singur ideal: identificarea unor forme noi de colaborare în vederea găsirii de modalități eficiente, moderne de desfășurare a actului educațional, în favoarea beneficiarului primar (copilul, elevul, tânărul", a completat profesorul.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Noiembrie 2018
Joi, 25 Octombrie 2018
Luni, 15 Octombrie 2018
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Joi, 26 Iulie 2018
Vineri, 08 Iunie 2018
Duminică, 13 Mai 2018
Marţi, 24 Aprilie 2018
Marţi, 24 Aprilie 2018