Scriitorii constănțeni critică dur timbrul literar. "O inepție!"

137
1

Articole de la același autor

Poetul Sorin Roșca, membru al Uniunii Scriitorilor din România, filiala "Dobrogea", a criticat poziția ministrului Culturii, Ionuț Vulpescu, vizavi de introducerea timbrului literar. În opinia scriitorului, de la capul locului, trebuia să se adopte o măsură ca acest proiect legislativ să nu ajungă subiect de dezbatere în Camera Deputaților.

Chiar dacă ministrul Ionuț Vulpescu și-a exprimat ideea potrivit căreia "timbrul literar trebuie să ajute lectura", poetul Sorin Roșca speră că membrii Curții Constituționale vor da verdictul de necon-stituționalitate unui proiect care nu poate aduce nimic bun țării.  "Acest timbru literar nu ne face deloc cinste! În anormalitatea în care trăim de peste două decenii, sperăm totuși ca actuala clasă politică să facă eforturi de a ne duce pe o cale normală", a declarat poetul. Amintim că, în urmă cu o lună, a fost supus parlamentarilor proiectul de hotărâre privind introducerea timbrului literar, care, o dată aprobat, ar fi condus automat la creșterea prețului cărților la raft.

Cultura, pe mâna unor oameni incapabili
Scriitorul Sorin Roșca este de părere că întreaga cultură a în-căput pe mâna unor miniștri care, în loc să investească în cultură, nu au făcut decât să termine acest fenomen: "Nu generația noastră va avea de suferit din cauza acestui nou bir! Din cauza unei inepții, vor avea de suferit generațiile viitoare. Și așa suntem pe ultimele locuri în Uniunea Europeană la capitole precum cultură, educație și sănă-tate. Ne-am săturat să scoatem din nou bani din buzunar pentru găurile celor numiți la conducerea Ministerului Culturii. Se pare că numirile în Ministerul Culturii sunt un fel de plăți, făcute unui partid aflat la putere".

Sorin Roșca nu își amintește să fi zărit în ultimii ani în Ministerul Culturii vreo personalitate proeminentă. El spune că, dacă pe alte criterii se desemnează membrii ministerului decât cele legate de cultură și capacitate intelectuală, e firesc să nu se ajungă să se facă ceva bun pentru umbra de cultură care a mai rămas în această țară.

"Nu e de mirare că am ajuns să nu mai avem nimic! Ce să mai vorbim de revistele culturale, bibli-otecile județene care nu au bani
să-și deschidă ferestrele, darămite ușile, teatrele la fel", a declarat poetul.

La sfârșitul săptămânii trecute, a fost lansată și o petiție online împotriva timbrului literar. Inițiatorii petiției și-au propus sensibilizarea clasei politice, dar și a Avocatului Poporului, singurul for care poate face o sesizare de neconstituționalitate privind legea timbrului literar.

EscorteDinRomania.ro
21 martie 2015
EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi...

EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi... www.EscorteDinRomania.ro -Escorte Constanta, Escorte Bucuresti, Escorte Brasov, Escorte Cluj, Escorte Iasi, Escorte Timisoara, Escorte Arad, Escorte Craiova, Escorte Targu Mures, Escorte Mures, Escorte Oradea, Escorte Satu Mare, Escorte Tulcea, Escorte Buzau, Escorte Pitesti... Lista detaliata pe judete pentru servicile de escorte din Romania si saloane de masaje erotice din Romania pe: www.EscorteDinRomania.ro escorte unice...