Companiile de asigurări își îndreaptă clienții spre service-urile ieftine și proaste

323
Companiile de asigurări își îndreaptă clienții spre service-urile ieftine și proaste - c612f7529f0108733e9574b101f568e2.jpg

Articole de la același autor

Marii dealeri auto din județul Constanța acuză companiile de asigurări că le recomandă clienților cu daune să nu aleagă service-urile lor, preferând să îi trimită la diverși agenți economici care lucrează mult mai ieftin, însă cu forță de muncă și materiale neconforme.
Așa s-a ajuns ca proprietari de BMW care au fost implicați în evenimente rutiere cu daune, să fie sfătuiți de asigurator să se ducă la alt service decât reprezentantul mărcii. "Inspectorul de daune i-a recomandat amiabil să se ducă la nea Vasile din vale, care are un service acolo într-o baracă, dar lucrează mai ieftin, că lui îi decontează lucrările direct. Însă omul, pentru că are mașină bună, a venit la noi, i-am reparat-o și i-am dat devizul de plată. Pentru că firma de asigurări a tot amânat să ne deconteze lucrarea, omul a scos din buzunar banii și ne-a plătit, urmând ca el ulterior să aștepte să își recupereze suma. Altfel, ar fi stat cu mașina blocată în service până ar fi plătit asiguratorul. Asta pentru că nu s-a dus la nea Vasile care îi punea piese din bazar și lucra mult mai ieftin", a povestit cum se întâmplă în astfel de cazuri reprezentantul Bavaria Motors, Cristian Dincă.
Din nefericire, tot mai mulți dealeri auto dar și alte service-uri se plâng de această practică a companiilor de asigurare de a-și trimite clienții la anumiți agenți economici.
La începutul anului, Asociația Societăților de Service Auto Independente (ASSAI) atrăgea atenția, printr-un memoriu, că abuzurile companiilor de asigurări auto vor băga în faliment în 2010 aproximativ 30% din service-urile auto. "Problemele cele mai impor-tante vizează relația Service - Asigurator, respectiv abuzurile comise de către companiile de asigurări din cauza legislației inadecvate și incomplete. Aceste abuzuri ale companiilor de asigurări afectează în mod direct și indirect industria de service auto din România, iar în actualul context economic și legislativ, preconizăm falimentul a peste 30% din aceste service-uri", se arată în memoriul ASSAI.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Marţi, 04 Mai 2010
Stire din Diverse : Pis, pis, computerule
Pagina a fost generata in 1.771 secunde