Constructorii cu mai multe modele "tinere" vor avea succes mai mare

385
Producătorii auto cu game tinere de modele vor avea un succes mai mare pe piață, potrivit studiului Car Wars, realizat de Merrill Lynch. În acest an, concluzia este simplă – succesul unui constructor stă în modele noi pe care le introduce și în frecvența cu schimbă seriile vechi de mașini.
Pentru exemplificare, cei de la Merrill Lynch au evaluat performanțele constructorilor americani General Motors, Ford și Chrysler, în comparație cu cele ale producătorilor asiatici.
Rezultatul – producătorii din SUA și-au înnoit gama de mașini mai lent, motiv pentru care au pierdut un procent mare din cota de piață, în ultimele 12 luni.
În prezent, constructorii asiatici au cele mai tinere game de mașini. Hyundai și Kia sunt producătorii care își înnoiesc cel mai des gama de modele, locurile trei, patru și cinci fiind ocupate de Honda, Toyota și Kia.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Vineri, 31 Iulie 2009
Stire din Diverse : blitz
Pagina a fost generata in 2.1348 secunde