Cum influențează culorile modul în care cheltuim banii

187
Cum influențează culorile modul în care cheltuim banii - culorile-1364299297.jpg
Culorile ne pot influența starea de spirit, dar și modul în care cheltuim banii. Oamenii asociază anumite culori cu anumite mesaje, spun experții în marketing, iar magazinele profită din plin de acest lucru.

Astfel, negru exprimă rafinamentul, fiind întâlnit cu prepon-derență în cazul produselor de lux. Specialiștii în marketing spun că și un ruj ieftin pare mai sofisticat dacă are un ambalaj negru.

Pentru a-și atrage clienții, instituțiile financiare preferă albastru, pentru că acesta denotă încrederea. Studiile au arătat că în magazinele care au această culoare, clienții se întorc cu 15% mai des decât în cazul altor culori.

Culoarea violet ne poate face să plătim prea mult pentru un produs care nu merită, în timp ce portocaliul este asociat cu prețul corect.

Culoarea roz are un efect calmant asupra clienților, spun specialiștii. Iar când ești mai relaxat, cheltuiești mai mult. Culoarea poate îndepărta clien-ții, spun experții, în timp ce galbenul crește energia, dar și apetitul. Din acest motiv această culoarea este folosită în majoritatea lanțurilor de fast-food, scrie realitatea.net.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Joi, 22 Decembrie 2011
Stire din Fun : Marketing modern
Pagina a fost generata in 0.3811 secunde