Dacia și Renault își dublează vânzările în Germania
Dacia și Renault și-au dublat vânzările în Germania, în luna iunie, comparativ cu perioada similară din 2008. Creșterea efectivă a fost de 97%, pe fondul derulării programului Rabla, care a marcat o creștere de 40% pe piața de profil.
Chiar și mărcile premium, victime sigure ale programelor de înnoire a parcului auto, au crescut în luna iunie: Mercedes cu 7,5%, Audi cu 15,4%, BMW cu 18,5%.
Chiar și mărcile premium, victime sigure ale programelor de înnoire a parcului auto, au crescut în luna iunie: Mercedes cu 7,5%, Audi cu 15,4%, BMW cu 18,5%.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 10 Iulie 2009
Vineri, 10 Iulie 2009
Vineri, 10 Iulie 2009
Vineri, 10 Iulie 2009
Vineri, 10 Iulie 2009
Vineri, 10 Iulie 2009