Concurs Italiencele fac reclamă la sicrie pe internet
Articole de la același autor
Rol într-un film Harry Potter, licitat pe Internet
26 Noiembrie 2007
Broadband-ul, încă prea flasc pentru o penetrare reușită
12 Noiembrie 2007
Alegeri.tv, site pentru europarlamentare
05 Noiembrie 2007
Japonezii nu mai dau doi yeni pe PC-uri
12 Noiembrie 2007
Laptopuri de 100 de dolari la tot cartierul
08 Octombrie 2007
Fotomodele din Italia fac reclamă la sicrie într-un calendar de pe site-ul unei firme de servicii funerare. Firma, cu sediul la Roma, a publicat fotografii cu 12 femei care prezintă sicriele scoase la vânzare pe site. Ideea aparține lui Maurizio Matteucci (32 de ani), fiul proprietarului firmei. El speră ca fotografiile să îi încurajeze pe oameni să fie mai... destinși în legătură cu moartea. În afara calendarelor, oferite la vânzare la prețul de 9,30 euro, site-ul firmei Cofanifunebri mai oferă brichete, cutii pentru țigări și ceasuri în formă de sicrie.
Tradiționaliștii catolici au fost însă îngroziți de această afacere și au făcut mai mult plângeri. Un client a descris site-ul drept "o capodoperă a prostului gust", în timp ce alții au acuzat firma de exploatare fără gust și de nerespectarea atitudinii în fața morții.
În ciuda părerilor controversate referitoare la tehnicile de vânzare cu tentă sexuală, Matteucci a afirmat că a fost ușor să găsească fotomodelele. "Unele dintre ele îmi sunt prietene, două sunt americance. Nicuna dintre ele nu s-a simțit jignită, ci toate au luat situația în glumă", a spus Matteucci.
Referindu-se la cei care nu sunt de acord cu noua sa idee, italianul a afirmat că "aceștia cred că au monopolul asupra durerii și că noi nu știm ce înseamnă". "Noi pur și simplu nu credem că cel mai bun răspuns este să te simți groaznic", a adăugat Matteucci.
Tradiționaliștii catolici au fost însă îngroziți de această afacere și au făcut mai mult plângeri. Un client a descris site-ul drept "o capodoperă a prostului gust", în timp ce alții au acuzat firma de exploatare fără gust și de nerespectarea atitudinii în fața morții.
În ciuda părerilor controversate referitoare la tehnicile de vânzare cu tentă sexuală, Matteucci a afirmat că a fost ușor să găsească fotomodelele. "Unele dintre ele îmi sunt prietene, două sunt americance. Nicuna dintre ele nu s-a simțit jignită, ci toate au luat situația în glumă", a spus Matteucci.
Referindu-se la cei care nu sunt de acord cu noua sa idee, italianul a afirmat că "aceștia cred că au monopolul asupra durerii și că noi nu știm ce înseamnă". "Noi pur și simplu nu credem că cel mai bun răspuns este să te simți groaznic", a adăugat Matteucci.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!