Mașina anului 2009, campioană și la vânzările din luna iulie

429
Mașina anului 2009 în Europa este și campioană la vânzări, pe segmentul său, în luna iulie. Opel Insignia deține o cotă de piață de 14.65% în Europa, fiind vândut în peste 1.700 de exemplare.
Clienții Opel au ales atât modelele Sedan, cât și SportsTourer, împărțirea acestora în materie de vânzări fiind de 47% - 53%. Modelul din Russelsheim s-a dovedit a fi extrem de popular în Italia, unde a acaparat o cotă de piață de 21.27% și a fost vândut în 664 exemplare.
Clienții Opel preferă autoturismele cu un nivel bogat de dotări, echipat cu numeroase artificii tehnice. În plus, 30% din toate unitățile Insignia cumpărate sunt echipate cu jante de 19 sau de 20 inch, iar 32% dintre acestea beneficiază de un sistem de faruri cu capacitate de adaptare la condițiile de trafic. Sistemul de navigație a fost ales de 70% dintre clienții lui Insignia, pe când 50% dintre clienți au dorit și un interior îmbrăcat în piele.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.3343 secunde