În 2007
Concurs Poluarea mediului a fost ultima grijã a constructorilor auto
686
Articole de la același autor
Gardul viu sau copilul cu frunze
19 Iulie 2007
Casele canadiene amenință supremația betonului
12 Iulie 2007
Mașini inexistente, prea multe sau prea slabe
13 Iulie 2007
Vopsește-ți caloriferul ca experții
19 Iulie 2007
Garajul și acoperișul cresc valoarea caselor
06 Septembrie 2007
Șoferii băuți nu-și vor putea porni mașinile
07 Septembrie 2007
În ultimul an constructorii europeni de automobile au redus emisiile de CO2 cu doar 0,2%. În acest ritm, obiectivul stabilit, respectiv emisii de 120g/kilometru până în 2012, pare imposibil de atins.
În ultimele 12 luni, media emisiilor mașinilor europene a fost de 160 grame CO2 pe kilometru, cu doar 0,5 grame mai puțin față de anul precedent. În comparație, media modelelor japoneze a fost de 161 g CO2/km iar cea a modelelor coreene a fost de 164 g CO2/km.
Următoarea piatră de hotar este în 2008, când media emisiilor mașinilor europene ar trebuie să scadă la 140 g/km.
În opinia producătorilor, Uniunea Europeană ar trebui să impună pe cale juridică un prag maxim al emisiilor de 120 g/km, în 2012, urmat de încă o limită de 80 g/km, în 2020.
În prezent, mașinile sport și limuzinele de lux sunt incapabile de o asemenea "performanță", drumul fiind deschis pentru biocombustibili și mașini electrice. Mai mult, chiar și în Germania, stat care s-a opus vehement legii în cauză, viteza maximă a fost limitată la 130 km/h. În aceste condiții, este posibil ca bolizii Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari sau Lamborghini să dispară de pe șosele.
Producătorii sunt nevoiți să își calce pe mândrie și să ceară ajutorul fabricanților de combustibil "verde" și de propulsoare electrice. Pentru început, soluția optimă este propulsia hibrid, fie pe diesel, fie pe benzină.
Săptămâna viitoare, Comisia de Mediu a Parlamentului European va elabora un nou proiect de lege, cu privire la emisiile de CO2. În luna decembrie, Comisia Europeană va face propuneri clare de modificare a legii, moment în care producătorii vor fi forțați să ia măsuri drastice de reducere a poluării.
În ultimul an constructorii europeni de automobile au redus emisiile de CO2 cu doar 0,2%. În acest ritm, obiectivul stabilit, respectiv emisii de 120g/kilometru până în 2012, pare imposibil de atins.
În ultimele 12 luni, media emisiilor mașinilor europene a fost de 160 grame CO2 pe kilometru, cu doar 0,5 grame mai puțin față de anul precedent. În comparație, media modelelor japoneze a fost de 161 g CO2/km iar cea a modelelor coreene a fost de 164 g CO2/km.
Următoarea piatră de hotar este în 2008, când media emisiilor mașinilor europene ar trebuie să scadă la 140 g/km.
În opinia producătorilor, Uniunea Europeană ar trebui să impună pe cale juridică un prag maxim al emisiilor de 120 g/km, în 2012, urmat de încă o limită de 80 g/km, în 2020.
În prezent, mașinile sport și limuzinele de lux sunt incapabile de o asemenea "performanță", drumul fiind deschis pentru biocombustibili și mașini electrice. Mai mult, chiar și în Germania, stat care s-a opus vehement legii în cauză, viteza maximă a fost limitată la 130 km/h. În aceste condiții, este posibil ca bolizii Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari sau Lamborghini să dispară de pe șosele.
Producătorii sunt nevoiți să își calce pe mândrie și să ceară ajutorul fabricanților de combustibil "verde" și de propulsoare electrice. Pentru început, soluția optimă este propulsia hibrid, fie pe diesel, fie pe benzină.
Săptămâna viitoare, Comisia de Mediu a Parlamentului European va elabora un nou proiect de lege, cu privire la emisiile de CO2. În luna decembrie, Comisia Europeană va face propuneri clare de modificare a legii, moment în care producătorii vor fi forțați să ia măsuri drastice de reducere a poluării.
În ultimele 12 luni, media emisiilor mașinilor europene a fost de 160 grame CO2 pe kilometru, cu doar 0,5 grame mai puțin față de anul precedent. În comparație, media modelelor japoneze a fost de 161 g CO2/km iar cea a modelelor coreene a fost de 164 g CO2/km.
Următoarea piatră de hotar este în 2008, când media emisiilor mașinilor europene ar trebuie să scadă la 140 g/km.
În opinia producătorilor, Uniunea Europeană ar trebui să impună pe cale juridică un prag maxim al emisiilor de 120 g/km, în 2012, urmat de încă o limită de 80 g/km, în 2020.
În prezent, mașinile sport și limuzinele de lux sunt incapabile de o asemenea "performanță", drumul fiind deschis pentru biocombustibili și mașini electrice. Mai mult, chiar și în Germania, stat care s-a opus vehement legii în cauză, viteza maximă a fost limitată la 130 km/h. În aceste condiții, este posibil ca bolizii Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari sau Lamborghini să dispară de pe șosele.
Producătorii sunt nevoiți să își calce pe mândrie și să ceară ajutorul fabricanților de combustibil "verde" și de propulsoare electrice. Pentru început, soluția optimă este propulsia hibrid, fie pe diesel, fie pe benzină.
Săptămâna viitoare, Comisia de Mediu a Parlamentului European va elabora un nou proiect de lege, cu privire la emisiile de CO2. În luna decembrie, Comisia Europeană va face propuneri clare de modificare a legii, moment în care producătorii vor fi forțați să ia măsuri drastice de reducere a poluării.
În ultimul an constructorii europeni de automobile au redus emisiile de CO2 cu doar 0,2%. În acest ritm, obiectivul stabilit, respectiv emisii de 120g/kilometru până în 2012, pare imposibil de atins.
În ultimele 12 luni, media emisiilor mașinilor europene a fost de 160 grame CO2 pe kilometru, cu doar 0,5 grame mai puțin față de anul precedent. În comparație, media modelelor japoneze a fost de 161 g CO2/km iar cea a modelelor coreene a fost de 164 g CO2/km.
Următoarea piatră de hotar este în 2008, când media emisiilor mașinilor europene ar trebuie să scadă la 140 g/km.
În opinia producătorilor, Uniunea Europeană ar trebui să impună pe cale juridică un prag maxim al emisiilor de 120 g/km, în 2012, urmat de încă o limită de 80 g/km, în 2020.
În prezent, mașinile sport și limuzinele de lux sunt incapabile de o asemenea "performanță", drumul fiind deschis pentru biocombustibili și mașini electrice. Mai mult, chiar și în Germania, stat care s-a opus vehement legii în cauză, viteza maximă a fost limitată la 130 km/h. În aceste condiții, este posibil ca bolizii Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari sau Lamborghini să dispară de pe șosele.
Producătorii sunt nevoiți să își calce pe mândrie și să ceară ajutorul fabricanților de combustibil "verde" și de propulsoare electrice. Pentru început, soluția optimă este propulsia hibrid, fie pe diesel, fie pe benzină.
Săptămâna viitoare, Comisia de Mediu a Parlamentului European va elabora un nou proiect de lege, cu privire la emisiile de CO2. În luna decembrie, Comisia Europeană va face propuneri clare de modificare a legii, moment în care producătorii vor fi forțați să ia măsuri drastice de reducere a poluării.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!