Concluzia IPIFF 2007
România se află în criză de cinematografe
189
Articole de la același autor
Istoria pescuitului prin fotograme
02 Iulie 2007
Ovidiu Lazăr și-a adjudecat și Trofeul "Delfinul de aur"
16 Iulie 2007
Prețurile la cazare - tăvălug
11 Iulie 2007
Profesori de educație fizică în rol de salvamari
04 Iulie 2007
Informații privind rutele trenurilor
11 Iulie 2007
Aseară târziu - adică prea târziu pentru a mai putea da publicității câștigătorii premiilor – s-a încheiat cea de-a doua ediție a Festivalului Internațional al Producătorilor de Film Independenți, manifestare ce promitea, în debutul său, un regal de vizionări dintre cele mai selecte producții românești, dar și străine. Din păcate, acum, la final, atât organizatorii, cât și spectatorii se întreabă dacă nu cumva România traversează o reală criză de cinematografe?
La conferința de presă de ieri, ce a avut ca subiect principal filmul "Angling" (în traducere… forțată, conform afirmațiilor protagoniștilor, "Pescuit sportiv"), dincolo de realizare și interpretare, s-a vorbit foarte mult și despre necesitatea analizării foarte atente a unui fenomen ce tinde să «decimeze» producția românească de film: inexistența unor săli de proiecție care să poată fi denumite săli de cinematograf. Pentru că, atâta timp cât publicul nu are unde să vizioneze, în condiții decente, un film românesc, nici realizatorii români nu pot beneficia de fonduri pentru realizări de calitate. Și, de ce să nu recunoaștem, pe internet nu avem acces la piratarea de filme românești, iar la cinematograf mergem să vedem o producție neaoșă abia după ce ne-au stârnit curiozitatea premiile faimoase pe care le-a câștigat.
Cât despre efectul dezastruos al manelelor asupra vizionărilor la IPIFF 2007, vom reveni mâine cu o opinie chiar din partea organizatorului, ocazie cu care vă vom împărtăși și palmaresul acestei a doua ediții.
Aseară târziu - adică prea târziu pentru a mai putea da publicității câștigătorii premiilor – s-a încheiat cea de-a doua ediție a Festivalului Internațional al Producătorilor de Film Independenți, manifestare ce promitea, în debutul său, un regal de vizionări dintre cele mai selecte producții românești, dar și străine. Din păcate, acum, la final, atât organizatorii, cât și spectatorii se întreabă dacă nu cumva România traversează o reală criză de cinematografe? La conferința de presă de ieri, ce a avut ca subiect principal filmul "Angling" (în traducere… forțată, conform afirmațiilor protagoniștilor, "Pescuit sportiv"), dincolo de realizare și interpretare, s-a vorbit foarte mult și despre necesitatea analizării foarte atente a unui fenomen ce tinde să «decimeze» producția românească de film: inexistența unor săli de proiecție care să poată fi denumite săli de cinematograf. Pentru că, atâta timp cât publicul nu are unde să vizioneze, în condiții decente, un film românesc, nici realizatorii români nu pot beneficia de fonduri pentru realizări de calitate. Și, de ce să nu recunoaștem, pe internet nu avem acces la piratarea de filme românești, iar la cinematograf mergem să vedem o producție neaoșă abia după ce ne-au stârnit curiozitatea premiile faimoase pe care le-a câștigat. Cât despre efectul dezastruos al manelelor asupra vizionărilor la IPIFF 2007, vom reveni mâine cu o opinie chiar din partea organizatorului, ocazie cu care vă vom împărtăși și palmaresul acestei a doua ediții.
Aseară târziu - adică prea târziu pentru a mai putea da publicității câștigătorii premiilor – s-a încheiat cea de-a doua ediție a Festivalului Internațional al Producătorilor de Film Independenți, manifestare ce promitea, în debutul său, un regal de vizionări dintre cele mai selecte producții românești, dar și străine. Din păcate, acum, la final, atât organizatorii, cât și spectatorii se întreabă dacă nu cumva România traversează o reală criză de cinematografe? La conferința de presă de ieri, ce a avut ca subiect principal filmul "Angling" (în traducere… forțată, conform afirmațiilor protagoniștilor, "Pescuit sportiv"), dincolo de realizare și interpretare, s-a vorbit foarte mult și despre necesitatea analizării foarte atente a unui fenomen ce tinde să «decimeze» producția românească de film: inexistența unor săli de proiecție care să poată fi denumite săli de cinematograf. Pentru că, atâta timp cât publicul nu are unde să vizioneze, în condiții decente, un film românesc, nici realizatorii români nu pot beneficia de fonduri pentru realizări de calitate. Și, de ce să nu recunoaștem, pe internet nu avem acces la piratarea de filme românești, iar la cinematograf mergem să vedem o producție neaoșă abia după ce ne-au stârnit curiozitatea premiile faimoase pe care le-a câștigat. Cât despre efectul dezastruos al manelelor asupra vizionărilor la IPIFF 2007, vom reveni mâine cu o opinie chiar din partea organizatorului, ocazie cu care vă vom împărtăși și palmaresul acestei a doua ediții.
Top articole din Diverse
Cele mai mari baze de date din lume
09 Iulie 2007
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!