Telverde pentru reclamații - la dispoziția turiștilor

264
Turiștii nemulțumiți de calitatea serviciilor oferite de agenții economici de pe litoralul românesc vor putea sesiza Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor (CRPC) la orice oră din zi și din noapte. Bogdan Dima, director coordonator CRPC, a declarat că, începând de la 1 iulie, dată la care se activează comandamentul de vară, telefonul instituției 0241.550.550 va funcționa în regim non-stop. "Va fi un inspector care va răspunde, nu un robot", a precizat Dima. De asemenea, turiștii vor putea depune reclamații la numărul Telverde 0800080999.
Pentru o informare corectă a clienților cu privire la drepturile pe care le au, inspectorii de la Protecția Consumatorilor se vor afla, de săptămâna viitoare, pe plajele constănțene. "Vom încerca să montăm cât mai multe corturi, în toate stațiunile de pe litoral, unde turiștii vor primi sfaturi și fly-ere. Precizez că nu vor putea depune reclamații la aceste corturi, dar vor fi îndrumați. Totodată, avem în vedere montarea pe plajă a unor cutii pentru sugestii", a arătat Bogdan Dima.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Vineri, 26 Iunie 2009
Stire din Diverse : Blitz
Vineri, 26 Iunie 2009
Stire din Diverse : Pe urmele corabiei "Speranța"
Vineri, 26 Iunie 2009
Stire din Diverse : Caricatură la minut
Pagina a fost generata in 1.6963 secunde