Concurs YouTube, din ciumă - mumă

366

Articole de la același autor

După ce ani întregi au considerat videoclipurile piratate de pe YouTube ca o amenințare, mai multe companii de media și-au schimbat părerea și folosesc YouTube ca o oportunitate de reclamă, arată un articol publicat în ediția online a International Herald Tribune.
În ultimele câteva luni, companii de media cum ar fi CBS, Universal Music, Lionsgate sau Electronic Arts au încetat să ceară YouTube să oprească difuzarea neautorizată a unor filme, videoclipuri sau alte conținuturi produse de aceste companii și au început, în schimb, să vândă reclamă folosind conținuturile respective.
CBS este, în mod surprinzător, cel mai nou partener de afaceri al YouTube, în condițiile în care compania Viacom, din același grup, continuă un proces în care cere miliarde de dolari proprietarului YouTube, Google, pentru drepturi de autor.
Deocamdată, câștigurile sunt reduse - reclamele apar doar pe foarte puține dintre milioanele de filme difuzate pe YouTube - dar mișcarea sugerează o posibilă îmbunătățire a relațiilor dintre companiile de media și YouTube.
O astfel de transformare este considerată critică pentru viitorul lui YouTube, care a încercat să obțină venituri cât mai mari din reclamele video, mai scrie IHT.
Utilizatorii YouTube care încarcă un conținut fără permisiune nu beneficiază de veniturile din reclamă generate de materialul pe care l-au publicat, câștigurile fiind împărțite între companiile de media și YouTube, precizează publicația menționată.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.0165 secunde