24 Banking BCR, o nouă dimensiune a serviciilor bancare

2092

Articole recomandate

Banca Comercială Română (BCR) introduce un nou concept de banking, 24 Banking, care oferă clienților acces la operațiuni bancare fără a mai intra în contact cu banca și fără a mai fi restricționați de programul de lucru al unităților.
24 Banking este format din trei servicii diferite: Click 24 Banking, Alo 24 Banking și Easy 24 Banking.
Click 24 Banking este o soluție on-line, care oferă clienților acces rapid și sigur la conturile lor. Aplicația este integrată în portalul www.bcr.ro, identificarea clienților fiind personalizată, cu un grad înalt de securitate.
Alo 24 Banking oferă acces rapid și securizat la conturi și posibilitatea efectuării de operațiuni, asistate de un consilier BCR de la Contact Center. Numărul de telefon InfoBCR este 08010801277, apelabil din rețeaua Romtelecom, la tarif local. Numărul 0214074200 este apelabil din orice reațea. Pentru clienții Vodafone, accesul se face cu numărul *08011227.
În cazul ambelor servicii, clienții beneficiază de reduceri substanțiale la comisioanele practicate de BCR, de 50% pentru operațiunile efectuate prin Alo 24 Banking, respectiv 75% pentru Click 24 Banking.
Easy 24 Banking reprezintă zona amenajată în unitățile BCR, destinată clienților care efectuează operațiuni bancare prin intermediul ATM-urilor, mașinilor multifuncționale, automatelor de schimb valutar, service box-urilor și telefoanelor (depuneri și retrageri de numerar, schimb valutar în limita a 2.000 lei, efectuarea de plăți).

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.6887 secunde