72 de designeri din întreaga lume au concurat pentru a logo-ul noii piețe AeRO, lansată în România
Articole de la același autor
Se vând vacanțe cu discount, la Maritimo Shopping Center
22 Noiembrie 2014
Sute de constănțeni au luat cu asalt Târgul TINIMTEX, din Mamaia
20 Noiembrie 2014
Nivelul radiațiilor la Cernavodă
20 Noiembrie 2014
Cât costă Revelionul 2015?
03 Decembrie 2014
Bursa de Valori București (BVB) a inițiat în 8 ianuarie o competiție de design pentru crearea logo-ului aferent sistemului sau alternativ de tranzacționare, piața AeRO, ce va fi lansată în 25 februarie. În primele 4 zile ale competiției, AeRO a atras 250 de propuneri de logo de la 72 de designeri din întreaga lume, pe o platformă specializată online. Dintre țările de origine a designerilor, cele mai reprezentate au fost România (28), Spania, Indonezia, UK, Italia, Filipine, Bangladesh, Franța, Maroc, Austria, Malaezia. La competiție au luat parte cel puțin 12 agenții de creație.
AeRO este o noua piața de acțiuni pentru start-up-uri și IMM-uri. Oferă alternative pentru companii să își atragă capitalul necesar dezvoltării și creșterii viitoare. Logo-ul pentru AeRO va trebui să reprezinte două categorii de audiență - în primul rând companiile care se vor lista pe piață, precum start-up-uri, IMM-uri inovatoare și care doresc să crească. în al doilea rand, logo-ul trebuie sa reprezinte și potențialii investitori care doresc să își investească banii în aceste companii.
Pentru o piață tânară precum AeRO, BVB a dorit să beneficieze de o abordare originala și proaspătă din partea unor designeri tineri și inovatori, precum membrii platformei 99designs.com. Dintre toate
logo-urile create de aceștia, BVB a selectat top 5 logo-uri care au întrunit criteriile sale interne.
Pentru a reflecta ingeniozitatea și originalitatea pietei AeRO, toți stakeholderii BVB sunt invitați să aleagă, prin intermediul unui chestionar, cel mai bun logo pentru AeRO. Chestionarul este disponibil pe site-ul BVB, în perioada 13-14 ianuarie, rezultatul acestuia urmând să fie anunțat pe 15 ianuarie.(
AeRO este o noua piața de acțiuni pentru start-up-uri și IMM-uri. Oferă alternative pentru companii să își atragă capitalul necesar dezvoltării și creșterii viitoare. Logo-ul pentru AeRO va trebui să reprezinte două categorii de audiență - în primul rând companiile care se vor lista pe piață, precum start-up-uri, IMM-uri inovatoare și care doresc să crească. în al doilea rand, logo-ul trebuie sa reprezinte și potențialii investitori care doresc să își investească banii în aceste companii.
Pentru o piață tânară precum AeRO, BVB a dorit să beneficieze de o abordare originala și proaspătă din partea unor designeri tineri și inovatori, precum membrii platformei 99designs.com. Dintre toate
logo-urile create de aceștia, BVB a selectat top 5 logo-uri care au întrunit criteriile sale interne.
Pentru a reflecta ingeniozitatea și originalitatea pietei AeRO, toți stakeholderii BVB sunt invitați să aleagă, prin intermediul unui chestionar, cel mai bun logo pentru AeRO. Chestionarul este disponibil pe site-ul BVB, în perioada 13-14 ianuarie, rezultatul acestuia urmând să fie anunțat pe 15 ianuarie.(
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 09 Ianuarie 2015
Luni, 06 Ianuarie 2014
Vineri, 03 Ianuarie 2014
Vineri, 20 Decembrie 2013
Vineri, 13 Decembrie 2013
Marţi, 03 Decembrie 2013
Luni, 02 Decembrie 2013
Vineri, 22 Noiembrie 2013
Joi, 14 Noiembrie 2013
Joi, 31 Octombrie 2013