ACN pune bazele unei asociații a companiilor de pe Dunăre

319
Compania Națională "Adminis-trația Canalelor Navigabile" a anunțat, ieri, inițierea, prin intermediul Biroului de Marketing și Integrare Europeană, a unei o serie de contacte cu companii europene care își desfășoară activitatea în domeniul trans-porturilor pe coridorul VII paneu-ropean Rhin – Main – Dunăre. Potrivit reprezentanților ACN, scopul acestor contacte este acela de a înființa o asociație prin care companiile să se promoveze, să se reprezinte când este cazul și să poată schimba informații reciproc.
"Avem în vedere dezvoltarea unei politici active de marketing și de identificare a piețelor care să permită creșterea numărului de clienți. Estimez o suplimentare cu 50.000 euro a costurilor de marketing în acest sens, iar ulterior alocarea anuală a unui procent din cifra de afaceri", a declarat Ovidiu Cupșa, directorul general al CN "ACN" SA Constanța.
Tot în acest sens, și politica de marketing a companiei a suferit unele mici modificări astfel încât aceasta să ajute la dezvoltarea relațiilor cu CN APMC în vederea reprezentării CN ACN în birourile de la Budapesta și Viena, afilierea la organisme internaționale de operatori de canale, mărfuri și nave, realizarea de întâlniri bilaterale cu grupuri țintă din Europa Centrală și de Vest și specializarea în comunicare a personalului care intră în contact cu clienții.

Compania Națională "Adminis-trația Canalelor Navigabile" a anunțat, ieri, inițierea, prin intermediul Biroului de Marketing și Integrare Europeană, a unei o serie de contacte cu companii europene care își desfășoară activitatea în domeniul trans-porturilor pe coridorul VII paneu-ropean Rhin – Main – Dunăre. Potrivit reprezentanților ACN, scopul acestor contacte este acela de a înființa o asociație prin care companiile să se promoveze, să se reprezinte când este cazul și să poată schimba informații reciproc.
"Avem în vedere dezvoltarea unei politici active de marketing și de identificare a piețelor care să permită creșterea numărului de clienți. Estimez o suplimentare cu 50.000 euro a costurilor de marketing în acest sens, iar ulterior alocarea anuală a unui procent din cifra de afaceri", a declarat Ovidiu Cupșa, directorul general al CN "ACN" SA Constanța.
Tot în acest sens, și politica de marketing a companiei a suferit unele mici modificări astfel încât aceasta să ajute la dezvoltarea relațiilor cu CN APMC în vederea reprezentării CN ACN în birourile de la Budapesta și Viena, afilierea la organisme internaționale de operatori de canale, mărfuri și nave, realizarea de întâlniri bilaterale cu grupuri țintă din Europa Centrală și de Vest și specializarea în comunicare a personalului care intră în contact cu clienții.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8843 secunde