Asiguratorii flotei mondiale scot mai mulți bani din buzunar
246
Articole de la același autor
DMHI a livrat portcontainerul de 4.860 TEU, "MSC Monterey"
13 Octombrie 2007
România are 16.469 nave maritime portuare, fluviale și de agrement
16 Noiembrie 2007
Expertizele din dosarul "Flota" se bat cap în cap
17 Octombrie 2007
Cursuri gratuite de perfecționare pentru marinarii săraci
11 Octombrie 2007
SC "Celco" relansează producția de adezivi în județul Constanța
06 Octombrie 2007
Shipping-ul este o activitate tot mai riscantă. Afirmația este susținută de dinamica fără precedent a solicitărilor pentru despăgubiri adresate cluburilor de asigurări P&I. Acestea susțin că, în 2006 și 2007, s-a înregistrat cea mai mare rată de creștere din ultimii 15 ani. Compensațiile plătite clienților depășesc 550 milioane de dolari într-un an.
Evoluția este pusă pe seama creșterii flotei mondiale, a dimensiunii navelor, a competiției de pe piața navlurilor, a dificultății tot mai mari de a recruta echipaje de calitate, dar și capriciilor vremii.
Potrivit statisticilor, în 2006, a existat un număr disproporționat de mare de nave eșuate din cauza condițiilor atmosferice adverdse, greșelilor făcute de echipaje sau din cauza problemelor mecanice. În schimb, nu au fost prea multe coliziuni și deversări majore din tancurile petroliere.
Deoarece solicitările de despăgubiri cresc într-un ritm mai alert decât numărul navelor din flota mondială, cluburile de asigurări P&I vor monitoriza cu mai mare grijă fenomenul.
Evoluția este pusă pe seama creșterii flotei mondiale, a dimensiunii navelor, a competiției de pe piața navlurilor, a dificultății tot mai mari de a recruta echipaje de calitate, dar și capriciilor vremii.
Potrivit statisticilor, în 2006, a existat un număr disproporționat de mare de nave eșuate din cauza condițiilor atmosferice adverdse, greșelilor făcute de echipaje sau din cauza problemelor mecanice. În schimb, nu au fost prea multe coliziuni și deversări majore din tancurile petroliere.
Deoarece solicitările de despăgubiri cresc într-un ritm mai alert decât numărul navelor din flota mondială, cluburile de asigurări P&I vor monitoriza cu mai mare grijă fenomenul.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!