Berarii au vândut cu 5% mai multă bere în 2008
174
În perioada aprilie - septembrie 2008, piața berii din România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 5%, comparativ cu aceeași perioadă din 2007. Unele companii au avut vânzări cu mult peste medie. Spre exemplu, Ursus Breweries a raportat o creștere de 24%. Anumite sortimente de bere au avut o contribuție mai mare decât altele la propulsarea vânzărilor. Astfel, Timișoreana a înregistrat vânzări cu 31% mai mari, Ciucaș – cu 19%, Stejar Pilsner – cu 32%.
Creșterea înregistrată pe piața berii a avut loc în ciuda faptului că 2008 nu a fost un an tot atât de călduros ca și 2007, când consumul de bere a explodat în sezonul estival. Cui se datorează această evoluție? În principal, vânzărilor la pet-uri de 2 - 2,5 litri, la prețuri inferioare celor la doză. În al doilea rând, diversificării tot mai accentuate a sortimentelor, fapt ce a contribuit la satisfacerea unui număr mai mare de gusturi. Astfel, pe piață au fost promovate produse noi, precum berea cu arome.
Creșterea înregistrată pe piața berii a avut loc în ciuda faptului că 2008 nu a fost un an tot atât de călduros ca și 2007, când consumul de bere a explodat în sezonul estival. Cui se datorează această evoluție? În principal, vânzărilor la pet-uri de 2 - 2,5 litri, la prețuri inferioare celor la doză. În al doilea rând, diversificării tot mai accentuate a sortimentelor, fapt ce a contribuit la satisfacerea unui număr mai mare de gusturi. Astfel, pe piață au fost promovate produse noi, precum berea cu arome.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!