Berarii au vândut cu 5% mai multă bere în 2008

174
În perioada aprilie - septembrie 2008, piața berii din România a înregistrat o creștere a vânzărilor de 5%, comparativ cu aceeași perioadă din 2007. Unele companii au avut vânzări cu mult peste medie. Spre exemplu, Ursus Breweries a raportat o creștere de 24%. Anumite sortimente de bere au avut o contribuție mai mare decât altele la propulsarea vânzărilor. Astfel, Timișoreana a înregistrat vânzări cu 31% mai mari, Ciucaș – cu 19%, Stejar Pilsner – cu 32%.
Creșterea înregistrată pe piața berii a avut loc în ciuda faptului că 2008 nu a fost un an tot atât de călduros ca și 2007, când consumul de bere a explodat în sezonul estival. Cui se datorează această evoluție? În principal, vânzărilor la pet-uri de 2 - 2,5 litri, la prețuri inferioare celor la doză. În al doilea rând, diversificării tot mai accentuate a sortimentelor, fapt ce a contribuit la satisfacerea unui număr mai mare de gusturi. Astfel, pe piață au fost promovate produse noi, precum berea cu arome.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.2838 secunde