BRD-Groupe Societe Generale acordă credite în cadrul programului Prima Casă 4

391
BRD-Groupe Societe Generale acordă credite în cadrul programului Prima Casă 4 - brd1copy-1308669245.jpg
Constănțenii tineri, care doresc să-

și achiziționeze o locuință prin

credit imobiliar, au de acum un nou aliat. De la începutul acestei săptămâni, BRD-Groupe Société Générale acordă credite în cadrul Programului Prima Casă 4, astfel încât multe vise pot deveni realitate.

Potrivit reprezentanților BRD-Groupe Société Générale, oferta băncii cuprinde credite în euro, acordate la cele mai bune dobânzi din piață, pe o durată de până la 30 de ani. Fără comision de acordare, de gestiune și de rambursare anticipată, creditul "Prima Casă 4" de la BRD propune două variante de rambursare, și anume rate lunare egale sau descrescătoare. Dobânzile sunt Euribor 3M + 3,65 pp pentru creditele acordate pe perioade de până la 20 de ani și Euribor 3M + 3,75 pp pentru durate între 20 și 30 de ani. Avansul este de minimum 5% din prețul de achiziție al locuinței, iar valoarea maximă, de până la 71.250 euro, în funcție de tipul imobilului fi-nanțat.

De menționat este faptul că, în primele trei etape ale programului, BRD a acordat credite în valoare de peste 325 mi-lioane euro.

"Prin interesul manifestat de o categorie largă de clienți, programul Prima Casă și-a dovedit utilitatea, iar BRD dorește să îl facă accesibil și în continuare celor care doresc să își achiziționeze o locuință beneficiind de avantajele sale", a declarat Adrian Jantea, directorul Direcției de Promovare și Distribuție Persoane Fizice în cadrul BRD.

BRD-Groupe Société Générale are 930 de unități din rețeaua sa, însă banca oferă clienților interesați de obținerea unui credit Prima Casă și serviciul Vocalis Prima Casă. Apelând unul dintre numerele de telefon 0800803803, 0213026161, *BANCA, sau direct la adresa [email protected], clienții pot solicita consiliere, dar și analiza de preacceptare a creditelor. Noul serviciu, accesibil de luni până duminică, între orele 8.00 - 22.00, facilitează și stabilirea întâlnirilor cu consilierii de clientelă dedicați din agențiile BRD și obținerea de informații referitoare la stadiul dosarelor de credit aflate în derulare. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 3.4245 secunde