BVB: „Viitorul e al celor care investesc în el”

338
BVB: „Viitorul e al celor care investesc în el” - bvbnouaidentitateraduhanga-1633357855.jpg
Este noul slogan al Bursei de Valori Bucureşti (BVB), care din 4 octombrie are o nouă identitate de brand. „Va repoziţiona bursa românească drept o alegere potrivită pentru investiţiile fiecărui român şi un catalizator pentru dezvoltarea companiilor. Noul logo face legătura, în mod simbolic, între înfiinţarea bursei de la Bucureşti de la 1 decembrie 1882, relansarea ei în 1995 şi poziţionarea actuală orientată spre viitor”, se precizează în comunicatul BVB. Noua identitate plasează brandul BVB în contextul actual, guvernat de digitalizare, oferindu-i o formă minimalistă, scalabilă și ușor recognoscibilă. Simbolul este o interpretare stilizată a celui anterior, având ca inspirație în execuția lui elemente din iconografia românească. Prin noua sa formă, acesta integrează perfect ideea de trecut și viitor. „Prin noua identitate, ne respectăm istoria și ne punem în valoare viitorul. Suntem într-un punct de inflexiune în care schimbarea la față a bursei a devenit o necesitate. România a primit statutul de Piață Emergentă, pe care și-l consolidează și pe care îl va extinde în rândul furnizorilor globali de indici. În tot acest timp, tot mai multe companii apelează la mecanismele pieței de capital pentru finanțare și dezvoltare. Totodată, în decembrie anul viitor, vom sărbători 140 de ani de existență a bursei în spațiul românesc. Ne dorim să devenim unul dintre pilonii principali ai ecosistemului de finanţare a companiilor locale”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al BVB. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2156 secunde