Ce trebuie să conțină registrul de bani personali

435
Ce trebuie să conțină registrul de bani personali - cetrebuiesacontina-1430660038.jpg

Articole de la același autor

Ministerul de Finanțe a pus în dezbatere publică proiectul de ordin pentru aprobarea modelului și conținutului registrului de bani personali precum și a procedurii de înregistrare a acestuia la organul fiscal. Registrul trebuie ținut de agenții economici care se ocupă de vânzarea bunurilor sau de prestare a serviciilor.

Potrivit proiectului de act normativ, registrul trebuie să aibă paginile numerotate în ordine crescătoare, iar ultima pagină se semnează de către administratorul firmei sau de către persoana împuternicită de acesta.

Registrul se completează zilnic de către personalul operatorului economic care își desfășoară activitatea în unitatea de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, la începutul programului de lucru, fără ștersături sau modificări și fără a lăsa spații neutilizate.

Operatorul economic răspunde de integritatea registrului și completarea zilnică a acestuia de către personal său. De asemenea, trebuie să notifice organului fiscal că a constituit registrul de bani personali, să precizeze data deschiderii acestuia și numărul de pagini, în termen de cinci zile lucrătoare de la data publicării acestui ordin.

Organul fiscal este obligat să înregistreze într-o evidență proprie, ținută la nivelul fiecărui contribuabil, registrele de bani personali notificate ca fiind constituite. Registrul se păstrează de către agentul economic, în vederea prezentării sale în fața organelor de control.

Operatorul economic poate utiliza un singur registru pentru fiecare unitate de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.1452 secunde