Ce trebuie să știți la înmatricularea unei firme
178
Articole de la același autor
Testarea psihologică a navigatorilor români se face „după ureche”
10 Noiembrie 2020
Îți dorești o carieră pe mare? Histria Shipmanagement te ajută să îți împlinești visul
22 Septembrie 2020
Administrația Portuară va recruta cei mai buni piloți maritimi și îi va plăti mai bine
24 Septembrie 2020
Situaţie tragică! Ofițerul Sorin Vedeanu, prizonier în Djibouti, la bordul unei nave abandonate
04 Noiembrie 2020
Domnule Gheorghe Bosînceanu, nu credeam că vei reuși!
19 Septembrie 2020
Începând din această lună, la înmatricularea societăților comerciale și la schimbarea sediului social, contribuabilii trebuie să prezinte documentul de atestare a deținerii spațiului cu destinație de sediu social, fără ca acesta să mai fie înregistrat anterior la unitatea fiscală. Potrivit Legii nr. 223/2020, după înregistrarea în registrul comerțului, Oficiul Registrului Comerțului transmite documentul care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social la organul fiscal din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală în a cărui circumscripție se situează imobilul cu destinație de sediu social.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020
Luni, 16 Noiembrie 2020