Concurs CFR-ul "cârpește" liniile de cale ferată din Constanța
617
Articole de la același autor
Andrei Aurelian Popa este noul șef al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța
21 Ianuarie 2011
Femeile promovate pe mare, hărțuite și violate
14 Decembrie 2010
Blocarea Canalului Suez ar pune în pericol sute de locuri de muncă în porturile Constanța și Midia
02 Februarie 2011
Teroare pe "Chassiron" (I)
21 Ianuarie 2011
SOS! Scade calitatea absolvenților învățământului de marină!
16 Decembrie 2010
Dacă o pornești pe linia de cale ferată dinspre Gara Constanța spre Mangalia, dai nas în nas cu constructorii feroviari. Pe un ger năprasnic, echipele de lucrători se încălzesc înlocuind traversele uzate, de pe vremea cooperativizării și industrializării, cu altele noi.
Câțiva muncitori au declarat, pentru ziarul "Cuget Liber", că lucrările de reabilitare a liniilor de cale ferată din Constanța au în vedere creșterea vitezei de circulație, care se realizează, în prezent, cu foarte multe restricții. Nu vor fi înlocuite toate traversele de pe tronsoanele de cale ferată supuse reabilitării, ci doar unele stabilite de beneficiar, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA. Probabil că este vorba doar de cele cu un grad înalt de degradare, cele mai multe fiind din lemn. Ele sunt înlocuite cu traverse din beton armat.
Potrivit informațiilor postate pe site-ul Companiei Națio-nale de Căi Ferate CFR SA, lucrările de reabilitare se execută pe următoarele trei loturi:
l linia CF 813 - linia CF 813B - linia 2 stația CF Mangalia;
l linia CF 813;
l linia CF 814 - linia 5 stația CF Constanța Oraș - linia de legătură Dana 35 - stația CF Port Gr. B.
Pe fiecare lot, lucrarea este executată de o firmă, contractele fiind atribuite în baza licitațiilor care au avut la sfârșitul anului 2010.
Câțiva muncitori au declarat, pentru ziarul "Cuget Liber", că lucrările de reabilitare a liniilor de cale ferată din Constanța au în vedere creșterea vitezei de circulație, care se realizează, în prezent, cu foarte multe restricții. Nu vor fi înlocuite toate traversele de pe tronsoanele de cale ferată supuse reabilitării, ci doar unele stabilite de beneficiar, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA. Probabil că este vorba doar de cele cu un grad înalt de degradare, cele mai multe fiind din lemn. Ele sunt înlocuite cu traverse din beton armat.
Potrivit informațiilor postate pe site-ul Companiei Națio-nale de Căi Ferate CFR SA, lucrările de reabilitare se execută pe următoarele trei loturi:
l linia CF 813 - linia CF 813B - linia 2 stația CF Mangalia;
l linia CF 813;
l linia CF 814 - linia 5 stația CF Constanța Oraș - linia de legătură Dana 35 - stația CF Port Gr. B.
Pe fiecare lot, lucrarea este executată de o firmă, contractele fiind atribuite în baza licitațiilor care au avut la sfârșitul anului 2010.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 07 Februarie 2011
Luni, 07 Februarie 2011
Sâmbătă, 05 Februarie 2011
Sâmbătă, 05 Februarie 2011