Codul de conduită al UE de combatere a discursurilor de incitare la ură din mediul on-line a atras 12 platforme

96
Codul de conduită al UE de combatere a discursurilor de incitare la ură din mediul on-line a atras 12 platforme - coduldeconduitaaluedecombateread-1655797524.jpg

Articole de la același autor

Comisia Europeană salută decizia serviciului interactiv de streaming video în direct Twitch de a adera la Codul de conduită al UE privind combaterea discursurilor ilegale de incitare la ură din mediul on-line.


Věra Jourová, vicepreședinta pentru valori și transparență, a declarat: „Ceea ce este ilegal offline trebuie să fie ilegal și on-line. Este o veste bună că Twitch se alătură cauzei noastre comune de a elibera spațiul on-line de discursuri ilegale de incitare la ură. Cei mai tineri sunt deosebit de vulnerabili la ură și abuzuri și avem datoria de a transforma internetul într-un spațiu mai sigur pentru ei”.


Codul de conduită continuă să atragă noi companii. La scurt timp după ce Rakuten Viber a anunțat că aderă la cod, Twitch a devenit al doisprezecelea partener, alăturându-se unor nume precum Facebook, Microsoft, Twitter, YouTube, Instagram, Snapchat, Dailymotion, Jeuxvideo.com, TikTok și LinkedIn. Astfel cum se subliniază în rezultatele celei de a șasea evaluări, Codul de conduită a dat deja rezultate pozitive. În medie, societățile IT au examinat 81% din notificări în termen de 24 de ore și au eliminat 62,5% din conținutul semnalat.


De asemenea, Twitch a aderat recent la Codul de bune practici privind dezinformarea din 2022. Codul de conduită completează alte inițiative ale UE, precum Actul legislativ privind serviciile digitale, contribuind la crearea unui răspuns mai solid la nivelul UE împotriva discursurilor de incitare la ură din mediul on-line.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.5637 secunde