"Constanța - oricând ești gata"

1126
2
Uniunea Europeană derulează o campanie internațională de comu-nicare privind ofertele de destinații turistice pe parcursul întregului an 2013. Sunt prezentate locurile de interes pentru cei ce vor să cunoască moștenirea culturală și frumusețile naturale ale Europei. 

Startul campaniei s-a dat. Ea va continua până la 31 decembrie, sub numele: "Europa - oricând ești gata". Turiștii sunt încurajați să descopere bătrânul continent și să se bucure de experiența călătoriei. 

Pachetele tematice ofertate includ tururi regionale sau paneuropene cu teme religioase, culturale și gastronomice. Se propun trasee ale vinurilor și ale uleiului de măsline, dar și ale sit-urilor istorice și naturale UNESCO.

Organizațiile profesionale din turism și autoritățile locale de pe litoralul Mării Negre ar trebui să contacteze Comisia Europeană și să se cupleze la această campanie. Dobrogea are frumuseți naturale unice, vestigii istorice, o moștenire culturală valoroasă, vinuri renumite și tradiții gastronomice remarcabile. Din nefericire sunt mult prea puțin popularizate pe plan internațional, deși UE finanțează proiectele de promovare a destinațiilor sale turistice. De ce n-ar exista și o campanie cu tema: "Constanța - oricând ești gata"?

Comentează știrea

rododendron
31 ianuarie 2013
n-ai cu cine...

CIne sa faca astfel de campanii daca turismul este condus de ani de zile de ani de zile de tot felul de specimene, dornice de vila si gipan la fiecare sfarsit de sezon ? O camera de hotel, de multe ori dubiosa, plaja pe sezlong si masa la autoservire, cam la asta se reduce in linii mari turismul pe litoral de ani buni. Si desigur, obsesia lui Mazare pentru cluburile din Mamaia. Restul nu exista, in consecinta nimeni nu-si face probleme.

hmm
31 ianuarie 2013
prost

Caci suna prost, de aia n-ar trebui sa existe o asemenea campanie pentru Constanta.

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7475 secunde