Gastronomia, un al posibil brand al României

54
Gastronomia, un al posibil brand al României - gastronomie-1394706549.jpg

Articole de la același autor

Turismul gastronomic ar putea constitui pentru România un brand, alături de mănăstirile din Moldova, Delta Dunării și litoral, a declarat, joi, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu, la deschiderea primul Congres Internațional al Tradițiilor Culinare, anunță Agerpres. 

"Gastronomia este parte importantă a turismului rural, iar turismul gastronomic este intens promovat la târgurile și festivalurile cu acest specific din Europa. Turismul rural s-a dezvoltat în ultimii ani atât pe plan internațional, cât și în România, datorită valențelor sale speciale, printre care conservarea mediului înconjurător, păstrarea tradițiilor locale, a valorilor culturale, prin participarea la îndeletnicirile gastronomice ale localnicilor", a precizat Răzvan Filipescu.

România organizează, în perioada 13 - 16 martie, primul Congres Internațional al Tradițiilor Culinare, la care participă 36 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Africa.

"Consider că este necesar să avem pârghii de cooperare pentru dezvoltarea și promovarea turismului gastronomic. Și, pentru ca acest lucru să devină posibil, toți actorii care pot contribui la dezvoltarea destinației - producători, fermieri, pescari, bucătari, administrație publică, hoteluri - trebuie să se implice în managementul turismului gastronomic", a subliniat Răzvan Filipescu, potrivit Agerpres. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Joi, 13 Martie 2014
Stire din Economie : Euro rămâne peste 4,5 lei
Pagina a fost generata in 1.3809 secunde