Heineken România are un nou director de marketing
Articole de la același autor
Ți-ai cumpărat mașină? Iată cum obții "numerele roșii", cât poți circula cu ele și cât te costă
14 Ianuarie 2014
Super-oferte la apartamentele executate silit din Constanța
03 Februarie 2014
Adio mașini și case cu banii jos. Plățile cash, limitate drastic
30 Ianuarie 2014
Te gândești să-ți construiești o casă? Iată cât te costă terenul
20 Ianuarie 2014
Euro rămâne la 4,47
23 Decembrie 2013
Heineken România l-a numit pe Narcis Horhoianu în funcția de director de marketing, începând din 1 februarie 2014. Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a Heineken România și va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din această funcție, Narcis va continua să dezvolte portofoliul de mărci al companiei prin inovații și noi experiențe de brand pentru clienți și consumatori.
"Sunt foarte mândru să fiu numit în funcția de director de marketing a Heineken România, o companie de top, care pune accentul pe inovație și pentru care una dintre valori este responsabilitatea. Aștept cu nerăbdare să încep să lucrez cu echipa Heineken și să continuăm să construim un portofoliu de mărci puternice, oferind consumatorilor beri de calitate și experiențe unice", spune Narcis Horhoianu.
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Marţi, 04 Februarie 2014
Luni, 03 Februarie 2014