Iată cine trebuie să vină, mai nou, la Trezorerie în Constanța

5114

Articole de la același autor

Contribuabilii arondați fiscal la Serviciul Fiscal Orășenesc Băneasa și Serviciul Fiscal Orășenesc Năvodari sunt anunțați că, urmare a reorganizării activității ANAF, și implicit a activității de trezorerie, au fost rearondați din punct de vedere al activității de trezorerie către Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța. 

Derularea operațiunilor de încasări și plăți se va efectua astfel: persoanele juridice agenți economici - sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (lângă Gară), luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30; persoanele juridice instituții publice - sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5, luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30.

Persoanele fizice pot face operațiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili) este: sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00, vineri: 8.30 - 12.00); sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5 (luni, marți, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30, miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30, vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00).

Registrul Unic de Control și Registrul de Evidență Fiscală se achiziționează de la sediul din str. 1 Decembrie 1918 nr. 2A marți și joi, între orele 9.00 - 14.00.

Pentru documentele legate de depunerea situațiilor financiar contabile și de solicitări de sume din bugetul de stat, instituțiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr. 2A - serviciul "Buget".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2246 secunde