Incidente și accidente pe mări și oceane

Duminică, 04 Octombrie 2020
96
La bordul navei portcontainer „MSC Ravenna” a avut loc o crimă teribilă. Un marinar filipinez l-a atacat cu cuțitul pe un alt membru al echipajului, înjunghiindu-l de 17 ori. Victima a murit din cauza rănilor. Comandantul navei l-a convins pe atacator să se predea. Acesta a fost închis în cabină, iar la sosirea vasului în Long Beach - Los Angeles, a fost arestat.

x x x

Un incendiu a izbucnit la bordul navei portcontainer „X-Press Godavari”, care era ancorată în Golful Bengal, într-o zonă situată în estul Indiei. Nava era încărcată cu 506 de containere. În ajutor au fost trimise nave și avioane ale Gărzii de Coastă pentru a participa la stingerea incendiului.

x x x

Bulk carrier-ul „Patricia Oldendorff” a părăsit portul Gwangyang din Coreea, pe 30 august 2020, cu destinația Hedland, Australia. Pe 4 septembrie a intrat în Golful Manila, unde a ancorat pentru efectuarea schimbului de echipaj. A doua zi a pornit spre Australia, iar pe data de 16 septembrie a ancorat în zona de ancoraj a portului Hedland. În, perioada 16 - 18 septembrie, membrii echipajului, cu doar două excepții, au fost testați pozitiv pentru Covid-19. În dimineața zilei de 28 septembrie, cei 13 membri ai echipajului au fost debarcați și introduși în carantină, la un hotel.

x x x

Un incendiu a izbucnit pe puntea de marfă a navei ro-ro rusești „Hansung”, ancorată la Hakata, Fukuoka, în nord-vestul Insulei Kyushu, Japonia. Vasul era încărcat cu mașini second-hand, care au luat foc. Pompierii s-au luptat aproximativ trei ore să stingă focarul. Mai mult de o duzină de mașini au fost distruse de incendiu. Un marinar rus a suferit arsuri la mâini și a fost internat la spital.

x x x

Cargoul „Ocean Ship 2” s-a răsturnat, în timp ce se afla în portul Tapaktuan din Sumatra de Nord, Indonezia, ajungând să se sprijine de cheu cu tribordul. Nava era acostată în dana respectivă încă din noiembrie 2018, după livrarea unei încărcături de ciment, și fusese abandonată. Fiind veche (construită în 1987) și neîntreținută, „Ocean Ship 2” a început să ia apă și să se încline. Cargoul are capacitatea de 1.000 tdw și este înmatriculat sub pavilion Indonezia.




Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.2429 secunde