"Inima.bio" - proiect pentru comercializarea produselor bio românești

203

Articole de la același autor

Proiectul "Inima.bio" este primul brand bio românesc care reprezintă mai producătorii din mai multe zone ale țării. A fost dezvoltat de către MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio.


Iată cum funcționează proiectul:


Fermierul / producătorul (furnizorul) și MORE Bio Commerce (MORE) stabilesc de comun acord lista de produse pe care o propun spre vânzare. Furnizorul propune cantitățile disponibile și prețurile, iar MORE adaugă un cost fix de 15% și transmite mai departe către clienții săi. Cu costul acesta își acoperă cheltuieli de marketing, respectiv alte cheltuieli operaționale. MORE se ocupă cu promovarea, vânzarea și toată partea administrativă. Produsele sunt livrate conform înțelegerii și sunt vândute sub brandul "Inima.bio", menționând numele furnizorului și un mesaj din partea lui. Furnizorul încasează banii în 7 -14 zile. Proiectul acesta a avansat în anul 2017 și este deschis pentru toți producătorii și fermierii Bio din România.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Marţi, 02 Decembrie 2014
Stire din Economie : "TVA va scădea la produsele bio"
Vineri, 07 Februarie 2014
Stire din Diverse : Topul produselor bogate în fibre
Pagina a fost generata in 0.6566 secunde