"Inima.bio" - proiect pentru comercializarea produselor bio românești
203
Articole de la același autor
"Lista neagră" a navigatorilor - mit sau realitate?
02 Octombrie 2017
"Scarabeo 9" - o platformă de foraj petrolier gigant se îndreaptă spre portul Constanța
19 Septembrie 2017
SNC importă vietnamezi. Statul îl obstrucționează și-l obligă să-i plătească mai bine decât pe români
14 Octombrie 2017
Prețul mediu al terenurilor agricole din județul Constanța a ajuns la 17.860 lei pe hectar
05 Octombrie 2017
Proiectul "Inima.bio" este primul brand bio românesc care reprezintă mai producătorii din mai multe zone ale țării. A fost dezvoltat de către MORE Bio Commerce, unul dintre cei mai mari distribuitori Bio.
Iată cum funcționează proiectul:
Fermierul / producătorul (furnizorul) și MORE Bio Commerce (MORE) stabilesc de comun acord lista de produse pe care o propun spre vânzare. Furnizorul propune cantitățile disponibile și prețurile, iar MORE adaugă un cost fix de 15% și transmite mai departe către clienții săi. Cu costul acesta își acoperă cheltuieli de marketing, respectiv alte cheltuieli operaționale. MORE se ocupă cu promovarea, vânzarea și toată partea administrativă. Produsele sunt livrate conform înțelegerii și sunt vândute sub brandul "Inima.bio", menționând numele furnizorului și un mesaj din partea lui. Furnizorul încasează banii în 7 -14 zile. Proiectul acesta a avansat în anul 2017 și este deschis pentru toți producătorii și fermierii Bio din România.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 02 Decembrie 2014
Miercuri, 18 Noiembrie 2015
Vineri, 07 Februarie 2014