Învață cum să ai clienți fericiți
87
Articole de la același autor
Super-oferte la apartamentele executate silit din Constanța
03 Februarie 2014
Tinimtex bate la ușă. Începe primul mare târg al anului!
18 Februarie 2014
Adio mașini și case cu banii jos. Plățile cash, limitate drastic
30 Ianuarie 2014
Te gândești să-ți construiești o casă? Iată cât te costă terenul
20 Ianuarie 2014
Grecia începe să atragă mai mulți turiști români decât Turcia
12 Februarie 2014
Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA) organizează în data de 15 mai, între orele 10.30 - 18.30, cursul "Customer Service - Clienții mulțumiți sunt cheia succesului în afaceri"
"Într-o societatea modernă în care tehnologia și informația au devenit esențiale, orientarea către client s-a transformat într-un factor cheie al succesului în afaceri. Obiectivul principal în Customer Service nu îl reprezintă numai satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților dar, mai ales, să ofere clienților o experiență unică în interacțiunea cu compania ta. Practic, scopul Customer Service este să facă clienții fericiți. Companiile cu un înalt nivel de Customer Service vor avea clienți mai mulțumiți, mai mulți clienți fideli, mai puține reclamații și costuri de marketing mai mici. Clienții iubesc companiile care promovează adevărata cultură de Service", spun organizatorii.
Participanții la acest curs vor învăța ce înseamnă cu adevărat Service, care sunt principiile care guvernează Customer Service, ce instrumente efective și la îndemână trebuie folosite în relația cu clienții, ce tip de comportament așteaptă clienții de la Customer Service, care este rolul empatiei în relația cu clienții și cât de importantă este ascultarea activă și multe altele.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 01 Martie 2014
Sâmbătă, 01 Martie 2014
Vineri, 28 Februarie 2014
Joi, 12 Decembrie 2013
Miercuri, 11 Decembrie 2013
Marţi, 10 Decembrie 2013
Luni, 25 Noiembrie 2013
Joi, 06 Martie 2014
Vineri, 31 Ianuarie 2014
Miercuri, 29 Ianuarie 2014