Învață cum să ai clienți fericiți

73
Învață cum să ai clienți fericiți - ccinasediu1-1395049190.jpg
Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA) organizează în data de 15 mai,  între orele 10.30 - 18.30, cursul "Customer Service - Clienții mulțumiți sunt cheia succesului în afaceri"


"Într-o societatea modernă în care tehnologia și informația au devenit esențiale, orientarea către client s-a transformat într-un factor cheie al succesului în afaceri. Obiectivul principal în Customer Service nu îl reprezintă numai satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților dar, mai ales, să ofere clienților o experiență unică în interacțiunea cu compania ta. Practic, scopul Customer Service este să facă clienții fericiți. Companiile cu un înalt nivel de Customer Service vor avea clienți mai mulțumiți, mai mulți clienți fideli, mai puține reclamații și costuri de marketing mai mici. Clienții iubesc companiile care promovează adevărata cultură de Service", spun organizatorii. 


Participanții la acest curs vor învăța ce înseamnă cu adevărat Service, care sunt principiile care guvernează Customer Service, ce instrumente efective și la îndemână trebuie folosite în relația cu clienții, ce tip de comportament așteaptă clienții de la Customer Service, care este rolul empatiei în relația cu clienții și cât de importantă este ascultarea activă și multe altele. 




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5642 secunde