O navă încărcată cu marfa unui oligarh rus e „prizonieră” în portul Riga
272
Articole de la același autor
Marea Neagră, curățată de coșciuge plutitoare! 15 nave sub standard, reținute în porturile românești
04 August 2022
ALERTĂ PE APĂ! O navă s-a scufundat pe 22 august. 11 marinari au dispărut şi sunt căutaţi şi în prezent
01 Septembrie 2022
E criză de marinari nebrevetați în shipping-ul european
11 August 2022
Bulk-carrier-ul „Asian Majesty” a sosit în portul Riga din Letonia, pe data de pe 3 martie 2022, venind din S-Petersburg, Rusia, având la bord 55.000 de tone de clorură de potasiu. În portul leton, vasul urma să completeze încărcătura.
Marfa aparține lui United Fertilizers Company Limited, care este înregistrată în Mauritius și este deținută de oligarhul rus Dmitriy Mazepin. Acesta și toate bunurile se află pe lista sancțiunilor adoptate după ce Rusia a invadat Ucraina.
Drept urmare, nava a fost reținută în portul Riga și, din martie până în prezent, este ancorată în radă. „Asian Majesty” nu face obiectul sancțiunilor, dar proprietarul încărcăturii este sancționat, așa că Vama letonă, în conformitate cu reglementările privind sancțiunile, a fost nevoită să rețină vasul.
Echipajul nu duce lipsa proviziilor, deoarece nu a fost abandonat de proprietarul navei. Încurcătura este în privința mărfurilor de la bord, în valoare de aproximativ 17 milioane de dolari, întrucât autoritățile letone împreună cu alte părți interesate, nu au găsit o soluție care să-i satisfacă pe toți cei implicați și, totodată, să nu încalce sancțiunile.
Marfa aparține lui United Fertilizers Company Limited, care este înregistrată în Mauritius și este deținută de oligarhul rus Dmitriy Mazepin. Acesta și toate bunurile se află pe lista sancțiunilor adoptate după ce Rusia a invadat Ucraina.
Drept urmare, nava a fost reținută în portul Riga și, din martie până în prezent, este ancorată în radă. „Asian Majesty” nu face obiectul sancțiunilor, dar proprietarul încărcăturii este sancționat, așa că Vama letonă, în conformitate cu reglementările privind sancțiunile, a fost nevoită să rețină vasul.
Echipajul nu duce lipsa proviziilor, deoarece nu a fost abandonat de proprietarul navei. Încurcătura este în privința mărfurilor de la bord, în valoare de aproximativ 17 milioane de dolari, întrucât autoritățile letone împreună cu alte părți interesate, nu au găsit o soluție care să-i satisfacă pe toți cei implicați și, totodată, să nu încalce sancțiunile.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Marţi, 13 Septembrie 2022
Luni, 12 Septembrie 2022
Luni, 12 Septembrie 2022
Luni, 12 Septembrie 2022
Luni, 12 Septembrie 2022