O nouă strategie privind investițiile în infrastructură
![O nouă strategie privind investițiile în infrastructură - onouastrategie-1424953112.jpg](https://cugetliber.ro/imagini/original/onouastrategie-1424953112.jpg)
Articole recomandate
Guvernul a prelungit plafonarea preţurilor RCA
28 Iunie 2024
Se scumpesc gazele. Tariful de distribuție crește cu 19%
28 Iunie 2024
România intră într-o nouă etapă, cu o nouă filosofie de realizare a investițiilor în infrastructură, acordând prioritate acelor proiecte care corespund criteriilor de performanță economică, criteriilor de conectivitate, dar și obiectivelor de investiții urmărite de Uniunea Europeană pe teritoriul României, afirmă guvernul.
Spre exemplu, în sectorul rutier, se consideră a fi prioritare în ceea ce privește dezvoltarea rețelei de autostrăzi proiecte de investiții precum: Sibiu - Pitești, Sibiu - Brașov, Brașov - Bacău, Târgu Neamț - Pașcani - Iași - Ungheni, Brașov - Comarnic(PPP), Pitești - Craiova (PPP) sau Suplacu de Barcău - Borș, cu o valoare totală estimată la aproximativ 9,642 miliarde euro. Aceasta înseamnă construcția a 1094,80 km de autostradă, cu un cost estimat de 8,8 milioane euro/km, ținând cont de faptul că 118 km din lungimea acestor autostrăzi urmează să fie construite în zona de munte.
Proiectele de infrastructură de transport rutier sunt incluse la finanțare în funcție de punctajul obținut, ciclul de implementare a proiectelor și sursele de finanțare disponibile.
Referitor la ciclul de implementare a proiectelor au fost identificate două categorii: proiecte complexe, pentru care studiul de fezabilitate se elaborează în 2 ani, iar execuția lucrărilor are loc în 4 ani; respectiv proiecte uzuale, pentru care studiul de fezabilitate se elaborează într-un an și execuția lucrărilor are loc în 3 ani.
Spre exemplu, în sectorul rutier, se consideră a fi prioritare în ceea ce privește dezvoltarea rețelei de autostrăzi proiecte de investiții precum: Sibiu - Pitești, Sibiu - Brașov, Brașov - Bacău, Târgu Neamț - Pașcani - Iași - Ungheni, Brașov - Comarnic(PPP), Pitești - Craiova (PPP) sau Suplacu de Barcău - Borș, cu o valoare totală estimată la aproximativ 9,642 miliarde euro. Aceasta înseamnă construcția a 1094,80 km de autostradă, cu un cost estimat de 8,8 milioane euro/km, ținând cont de faptul că 118 km din lungimea acestor autostrăzi urmează să fie construite în zona de munte.
Proiectele de infrastructură de transport rutier sunt incluse la finanțare în funcție de punctajul obținut, ciclul de implementare a proiectelor și sursele de finanțare disponibile.
Referitor la ciclul de implementare a proiectelor au fost identificate două categorii: proiecte complexe, pentru care studiul de fezabilitate se elaborează în 2 ani, iar execuția lucrărilor are loc în 4 ani; respectiv proiecte uzuale, pentru care studiul de fezabilitate se elaborează într-un an și execuția lucrărilor are loc în 3 ani.
Comentează știrea
RODICA
27 februarie 2015
oferta de nerefuzat de lucru!
Oferta de nerefuzat de lucru! Aveti in fata un fenomen tot mai intalnit! Foarte multi oameni lucreaza cu noi! NU este necesara niciun fel de experienta! Oferim curs gratuit si complet de instruire de la zero! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si dorinta de a invata ceva absolut nou si de viitor. Va oferim alte detalii dupa ce trimiteti textul "Info" la adresa de email: [email protected]
Articole din aceeași secțiune
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Vineri, 27 Februarie 2015
Joi, 26 Februarie 2015