Pentru că traficul este închis
Operatorii portuari nu se grăbesc să pună mâna pe lopată
365
Articole de la același autor
China construiește cea mai mare macara din lume
26 Noiembrie 2007
România are 16.469 nave maritime portuare, fluviale și de agrement
16 Noiembrie 2007
"Germanischer Lloyd Romania" a împlinit 15 ani
24 Noiembrie 2007
Industria navală câștigă contracte, dar pierde la schimbul valutar și pe piața forței de muncă
24 Noiembrie 2007
Drumurile interioare din portul Constanța sunt deszăpezite. Utilajele firmei plătite să efectueze această operațiune își fac datoria. "Problema noastră este să rezolvăm deszăpezirea căilor de acces spre port, care sunt ale primăriei Constanța" – a declarat, pentru cotidianul "Cuget Liber", Constantin Matei, directorul general al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime Constanța
Dacă drumurile portuare au fost curățate, în schimb căile de acces din incintele multor agenți economici portuari și platformele lor de lucru sunt acoperite de zăpadă. Prea puțini s-au grăbit să pună mâna pe lopeți sau să folosească utilajele din dotare. "Operatorii portuari au un plan de deszăpezire, pe care în mod normal ar trebui să-l respecte. Faptul că, în prezent, nu este nicio navă sub operare este motivul pentru care oamenii stau la adăpost și nu ies la lopată" – consideră Constantin Matei.
Dacă drumurile portuare au fost curățate, în schimb căile de acces din incintele multor agenți economici portuari și platformele lor de lucru sunt acoperite de zăpadă. Prea puțini s-au grăbit să pună mâna pe lopeți sau să folosească utilajele din dotare. "Operatorii portuari au un plan de deszăpezire, pe care în mod normal ar trebui să-l respecte. Faptul că, în prezent, nu este nicio navă sub operare este motivul pentru care oamenii stau la adăpost și nu ies la lopată" – consideră Constantin Matei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!