Pasajul subteran din gara Constanța va fi refăcut
370
Articole de la același autor
Luați-i Peninsula lui Mazăre (II)
08 Iulie 2010
Austriecii au deschis linia de transport containerizat Constanța - Belgrad - Budapesta
17 August 2010
Moartea unui vad comercial al Constanței
17 Iulie 2010
Vor fi atrase 2,16 miliarde euro, din fonduri europene, pentru modernizarea căii
În sfârșit, pasajul subteran din gara Constanța va fi reparat. Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin Compania Națională de Căi Ferate "CFR" SA, Sucursala Regională CF Constanța, va scoate la licitație contractul de proiectare și execuție a lucrării. Reparațiile ar urma să dureze maximum 90 de zile. Valoarea estimată a achiziției este de 150.000 lei fără TVA.
Ministerul susține că "modernizarea liniei de cale ferată București - Constanța este o priori-tate", dar realitatea îl contrazice. Începute cu mulți ani în urmă, lucrările de refacere a celui de al doilea tronson de cale ferată nu s-au finalizat nici până astăzi. Din această cauză durata călătoriei de la București la Constanța a crescut cu peste o oră.
În prezent se dorește ca modernizarea liniei de cale ferată București - Constanța să fie finanțată din fonduri europene. Până acum, au fost depuse, în vederea aprobării, proiecte de investiții în valoare de 406 milioane euro (fără TVA). Până la sfârșitul anului 2010, vor mai fi depuse proiecte în valoare de 2,16 miliarde euro (fără TVA).
În sfârșit, pasajul subteran din gara Constanța va fi reparat. Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin Compania Națională de Căi Ferate "CFR" SA, Sucursala Regională CF Constanța, va scoate la licitație contractul de proiectare și execuție a lucrării. Reparațiile ar urma să dureze maximum 90 de zile. Valoarea estimată a achiziției este de 150.000 lei fără TVA.
Ministerul susține că "modernizarea liniei de cale ferată București - Constanța este o priori-tate", dar realitatea îl contrazice. Începute cu mulți ani în urmă, lucrările de refacere a celui de al doilea tronson de cale ferată nu s-au finalizat nici până astăzi. Din această cauză durata călătoriei de la București la Constanța a crescut cu peste o oră.
În prezent se dorește ca modernizarea liniei de cale ferată București - Constanța să fie finanțată din fonduri europene. Până acum, au fost depuse, în vederea aprobării, proiecte de investiții în valoare de 406 milioane euro (fără TVA). Până la sfârșitul anului 2010, vor mai fi depuse proiecte în valoare de 2,16 miliarde euro (fără TVA).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 26 August 2010
Joi, 26 August 2010
Joi, 26 August 2010
Joi, 26 August 2010
Miercuri, 25 August 2010
Miercuri, 25 August 2010