Patru milioane de lei pentru campania "Turist în România"
210
Ministerul Turismului va cheltui circa patru milioane de lei pentru realizarea companiei de promovare internă a României, sub sloganul "Turist în România", potrivit unui anunț de licitație al ministerului.
Campania se desfășoară în perioada 1 august - 25 decembrie 2009, iar realizarea ei costă ministerul 3.974.790 lei, fără TVA. Banii provin de la bugetul de stat.
Companiile interesate trebuie să fi înregistrat în ultimii trei ani o cifră de afaceri de cel puțin opt milioane de lei și să fi avut un contract de publicitate în valoare de cel puțin 300.000 de euro, sau trei contracte în valoare de 450.000 de euro. De asemenea, firmele de publicitate interesate trebuie să depună o garanție bancară în valoare de 70.000 de lei.
Campania se desfășoară în perioada 1 august - 25 decembrie 2009, iar realizarea ei costă ministerul 3.974.790 lei, fără TVA. Banii provin de la bugetul de stat.
Companiile interesate trebuie să fi înregistrat în ultimii trei ani o cifră de afaceri de cel puțin opt milioane de lei și să fi avut un contract de publicitate în valoare de cel puțin 300.000 de euro, sau trei contracte în valoare de 450.000 de euro. De asemenea, firmele de publicitate interesate trebuie să depună o garanție bancară în valoare de 70.000 de lei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 10 Iunie 2009
Miercuri, 10 Iunie 2009
Miercuri, 10 Iunie 2009
Miercuri, 10 Iunie 2009
Miercuri, 10 Iunie 2009