În 2009
Concurs Peste 10% din firmele on-line dau logout
Articole recomandate
Peste 10% din magazine on-line din România vor da faliment în 2009, din cauza lipsei unei strategii solide de piață, potrivit Business Standard.
În prezent, rata falimentelor este de 5 – 7%, specialiștii spunând că mulți manageri pornesc de la concepția greșită că business-ul electronic nu are nevoie de investiții mari: "Ca să reziști pe o piață unde barierele de intrare sunt mici, trebuie să inventezi concepte sau să faci investiții masive în marketing, pentru a deveni un brand cunoscut".
În România funcționează în jur de 1.500 magazine on-line, din care segmentul IT ocupă 75 – 80%. Valoarea comerțului electronic este estimată la circa 275 milioane euro.
Potrivit estimărilor Business Standard, investiția inițială într-un magazin de talie medie ajunge la 100.000 euro, cheltuielile lunare fiind de circa 10.000 euro.
În prezent, rata falimentelor este de 5 – 7%, specialiștii spunând că mulți manageri pornesc de la concepția greșită că business-ul electronic nu are nevoie de investiții mari: "Ca să reziști pe o piață unde barierele de intrare sunt mici, trebuie să inventezi concepte sau să faci investiții masive în marketing, pentru a deveni un brand cunoscut".
În România funcționează în jur de 1.500 magazine on-line, din care segmentul IT ocupă 75 – 80%. Valoarea comerțului electronic este estimată la circa 275 milioane euro.
Potrivit estimărilor Business Standard, investiția inițială într-un magazin de talie medie ajunge la 100.000 euro, cheltuielile lunare fiind de circa 10.000 euro.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!