PIMM Constanța dă stratul unei noi campanii de advocacy

261
Constanța Advocacy Group, departament al PIMM Constanța organizează o nouă campanie de advocacy cu tema "Viziunea primarului", pentru îmbunătățirea mediului de afaceri local și dezvoltarea întreprinderilor mici și mijlocii în perioada 2012 - 2016.

Această campanie, care se desfășoară în perioada 28 mai - 8 iunie, urmărește, potrivit reprezentanților PIMM, identificarea proiectelor candidaților la funcția de primar al orașelor din județul Constanța pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri local "predictibil și prietenos".

"Printre temele abordate se numără dezvoltarea unui cadru legislativ local stabil și favorabil IMM-urilor, creșterea transparenței măsurilor privind mediul de afaceri și al politicilor publice la nivel local, simplificarea procedurilor privind avizele, autorizațiile, licențele necesare funcționării IMM-urilor, realizarea și implementarea de proiecte finanțate din fonduri structurale", au subliniat reprezentanții PIMM Constanța.

Campania se derulează la nivel urban, vizate fiind Municipiul Constanța, Mangalia, Medgidia, Cernavodă, Năvodari, Hârșova, Eforie și Ovidiu.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.5935 secunde