Prima Casă paralizează Fondul de Garantare
403
Articole de la același autor
12.000 de turiști vor trece prin terminalul de pasageri din portul Constanța, în 2009
12 Septembrie 2009
Emil Boc le-a cerut sindicaliștilor să renunțe la greva generală
14 Septembrie 2009
Credite bancare asigurate în caz de șomaj sau deces
16 Septembrie 2009
Apartamentele cu două camere, din blocuri vechi, ocupă 50% din Prima Casă
21 Septembrie 2009
200 de angajați Romtrans au fost în grevă de avertisment
19 Septembrie 2009
Deși nu a făcut mai nimic pentru constructori, programul Prima Casă a adus schimbări importante în viața angajaților Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM).
Numărul mare de cereri a paralizat activitatea instituției. Astfel, doar în perioada 28 septembrie – 1 octombrie, fondul a trimis către bănci alte 469 de contracte.
Nu este oficial, dar sunt mari șanse ca toți angajații fondului să fi fost repartizați cu forța la munca de analiză a dosarelor, inclusiv secretarele, portarii, băieții care aduceau pizza și clienții care au făcut greșeala de a intra pe ușa instituției.
Numai așa se poate explica mesajul automat care te întâmpină dacă vrei să suni la FNGCIMM – "Nu lucrăm direct cu clienții băncilor din cadrul programului Prima Casă. Dacă vreți să știți în ce stadiu se află dosarul dumneavoastră, sunați la bancă".
Atât de multe dosare ajung în Inbox la Fond, că nici site-ul instituției nu a mai fost updatat de ceva vreme. Iar dacă vrei să suni, trebuie să te obișnuiești din timp cu tonul de "Ocupat". Noi am sunat vreo 30 de minute, fără rezultat.
Oricum, la câtă agitație a produs, Prima Casă va fi probabil primul și ultimul program la care se înhamă FNGCIMM.
Numărul mare de cereri a paralizat activitatea instituției. Astfel, doar în perioada 28 septembrie – 1 octombrie, fondul a trimis către bănci alte 469 de contracte.
Nu este oficial, dar sunt mari șanse ca toți angajații fondului să fi fost repartizați cu forța la munca de analiză a dosarelor, inclusiv secretarele, portarii, băieții care aduceau pizza și clienții care au făcut greșeala de a intra pe ușa instituției.
Numai așa se poate explica mesajul automat care te întâmpină dacă vrei să suni la FNGCIMM – "Nu lucrăm direct cu clienții băncilor din cadrul programului Prima Casă. Dacă vreți să știți în ce stadiu se află dosarul dumneavoastră, sunați la bancă".
Atât de multe dosare ajung în Inbox la Fond, că nici site-ul instituției nu a mai fost updatat de ceva vreme. Iar dacă vrei să suni, trebuie să te obișnuiești din timp cu tonul de "Ocupat". Noi am sunat vreo 30 de minute, fără rezultat.
Oricum, la câtă agitație a produs, Prima Casă va fi probabil primul și ultimul program la care se înhamă FNGCIMM.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Luni, 05 Octombrie 2009
Luni, 05 Octombrie 2009
Sâmbătă, 03 Octombrie 2009