Publicitatea on-line o depășește pe cea de televiziune

802
Potrivit unui studiu realizat de compania media GroupM, Suedia este prima țară unde, în premieră, publicitatea pe Internet o depășește pe cea de televiziune. Astfel, în 2008, reclamele online vor ajunge la 19,5% din totalul bugetelor alocate pentru publicitate, în timp ce reclamele de pe TV au un buget de 19,2%.
Următoarea țară în care segmentul advertisingului online îl va depăși pe cel media este Marea Britanie, însă abia din 2009. În acest an, bugetul pentru publicitatea on-line este de 4,57 milioane euro (31%), foarte apropiat de cel alocat pentru reclamele TV, care se ridică la 4,85 milioane euro. Pentru 2009 însă, se estimează o creștere cu 6% a publicității online.
În România, publicitatea on-line mai are mult de recuperat în fața celei de televiziune, dezvoltarea fiind împiedicată de numărul încă mic de români care folosesc calculatoarele și internetul.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.6297 secunde