Concurs Românii reclamă o bancă pe oră

352

Articole recomandate

La fiecare oră, un român reclamă o bancă comercială la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), potrivit unei statistici oficiale a instituției.
Cei mai mulți clienți se plâng de comisioane introduse abuziv în timpul derulării contractului, rambursări anticipate neoperate pe cont, calcul eronat la lichidarea conturilor și nerespectarea ofertelor promoționale.
Potrivit datelor ANPC, peste 1.000 de români au depus sesizări, de la începutul anului: "Ilegalitățile comise de bănci sunt favorizate de sistemul legislativ ambiguu din România. În țările cu un sistem puternic, băncile nu își permit să facă astfel de manevre".
Oficialii ANPC, citați de Business Standard, spun că numărul reclamațiilor ar putea să scadă puternic, după intrarea în vigoare a codului de bune practici pentru bănci, prin care instituțiile de creditare vor publica dobânda anuală efectivă în funcție de fiecare tip de credit în parte și de suma împrumutată.
Pe lista băncilor taxate pentru abuz față de clienți se află ABN Amro Bank, Banca Carpatica, BCR, Bancpost, Banca Româ-nească, BRD, CEC Bank, Credit Europe Bank, Libra Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Țiriac Bank și Volksbank.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.773 secunde