Sistemul PatrimVen ne scapă de plimbatul hârtiilor între instituțiile statului
Articole de la același autor
De ce s-a asociat statul român cu olandezii? Ca să facă disponibilizări la Damen Shipyards Mangalia!
26 Iulie 2021
Fiscul vinde apartamente, terenuri și autoturisme
31 August 2021
Autorităților publice, instituțiilor publice sau de interes public din administrația publică centrală și locală sunt obligate să se înroleze în sistemul informatic propriu al Ministerului de Finanțe și ANAF, denumit PatrimVen. Măsura este prevăzută printr-o ordonanță de modificare a Codului fiscal, recent adoptată de Guvern.
Sistemul PatrimVen le permite autorităților publice să schimbe ușor și direct informații între ele, astfel încât contribuabilii să nu mai fie puși pe drumuri. Spre exemplu, dacă un contribuabil are nevoie de o adeverință de venit de la organul fiscal, pe care să o prezinte la primărie, cele două instituții vor comunica direct între ele, astfel încât cetățeanul va fi scutit să se mai deplaseze la fiecare dintre aceste instituții, să stea la cozi, să piardă timpul și bani.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 25 August 2021
Duminică, 29 August 2021
Marţi, 31 August 2021
Duminică, 29 August 2021
Vineri, 27 August 2021
Vineri, 27 August 2021
Vineri, 27 August 2021