Taximetriștii, front comun împotriva UBER. "Strică imaginea României în lume"

329
3
Taximetriștii, front comun împotriva UBER.

Articole de la același autor

Transportatorii din România cer Guvernului să scoată UBER în afara legii, reclamând fapte de piraterie și evaziune fiscală. Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR) așteaptă Ordonanța de Urgență care va elimina pirateria și toate activitățile neautorizate din Transporturi. 


De asemenea, COTAR amână acțiunile de protest planificate inițial pentru sfârșitul acestei luni, care ar putea fi organizate după 16 aprilie, în cazul în care Executivul va ignora solicitările referitoare la legiferarea intrării în legalitate a tuturor operatorilor de transport din țară.


"Ministrul Răzvan Cuc ne-a promis că va promova OUG pentru modificarea a două articole din Legea 38/2003, în așa fel încât activitățile neautorizate de transport să fie sancționate și aplicațiile de tip UBER sau ale altor platforme similare să fie obligate să se autorizeze, astfel încât să funcționeze legal, dacă vor să-și desfășoare activitatea în România. 


Cât timp există o legislație națională, nu este posibil ca unii transportatori să se supună legilor și alții să funcționeze sfidând aceeași legislație, fără a fi sancționați. Această Ordonanță de Urgență a plecat spre avizare, către Ministerul Dezvoltării și Ministerul de Interne, pe data de 17 martie 2017. Din informațiile noastre, Ministerul Afacerilor Interne susține această ordonanță. Așteptăm acum și susținerea din partea Ministerului Dezvoltării și cerem Guvernului să adopte cât mai repede această Ordonanță", a declarat Vasile Ștefănescu, președintele COTAR. 


Totodată, transportatorii anunță că vor aștepta până pe 16 aprilie Ordonanța de Urgență pentru eliminarea pirateriei din transporturile rutiere, iar în cazul în care această ordonanță nu va fi dată de guvern, vor ieși în stradă. 


"Menționăm, de asemenea, că noi, transportatorii, nu am cerut niciodată eliminarea UBER și a altor platforme similare de pe piață, ci intrarea în legalitate a acestor sisteme, ca și a tuturor celorlalate forme de transport care acum reprezintă concurență neloială. 


Nu dorim eliminarea concurenței, ci o concurență loială, în care toți actorii pieței să fie egali în fața legilor statului român. Activitatea UBER este nereglementată în România, deci se află în afara legii. 


Pirații din Transporturi strică imaginea companiilor de taxi din România și chiar imaginea României în lume. Dorim să asigurăm un transport civilizat, un tarif unic, reactualizat în funcție de costuri, fără piraterie, fără posibilitatea de negocierea prețului la negru", se mai arată în comunicatul de presă al COTAR.


Comentează știrea

Radu Olteanu
28 martie 2017
Taxiuri???

Pai e normal sa sara de cur toti jegosii de taximetristi,care au troace nu masini,ca unde te uiti numai jeguri ordinare,care fac concurenta cu "texanele" de bulgaria.Mai intai sa schimbe masina si sa fie se max 5 ani vechime si dupa sa iasa la tipat.Uber nu permite sa aiba in parcul auto masini de gunoi.Adevarul doare.

Radu Olteanu
28 martie 2017
Taxiuri???

Pai e normal sa sara de cur toti jegosii de taximetristi,care au troace nu masini,ca unde te uiti numai jeguri ordinare,care fac concurenta cu "texanele" de bulgaria.Mai intai sa schimbe masina si sa fie se max 5 ani vechime si dupa sa iasa la tipat.Uber nu permite sa aiba in parcul auto masini de gunoi.Adevarul doare.

jj
28 martie 2017
jj

De ce sunt acceptate masini mici ca taxi. gen matiz, aygo, reno clio bicorp. E un clio bicorp albastru, vai mama lui, foliat intr-o culoare cacanie, acuma l-am vazut cu o usa galbena, bara fata si aripile albastre, capota verde. PLM, probabil l-a accidentat, dar asa circ rar mai vezi. Mai e si nespalatul ala cu un aveo, cu multe aptibilduri pe ea si inauntru. Si voi vreti respect.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3469 secunde