Telefonie fixă / Durata medie a unui apel a ajuns la 3 minute și 15 secunde

39
Telefonie fixă / Durata medie a unui apel a ajuns la 3 minute și 15 secunde - bigtelefoniefixaformam9cifreinlo-1387195075.jpg

Articole de la același autor

Conform indicatorilor ce caracterizează piața de telefonie fixă, potrivit datelor raportate de cei 46 de furnizori operaționali, prima jumătate a anului 2013 a adus creșteri nesemnificative față de ultimul semestru al anului trecut, în ceea ce privește numărul de abonați, respectiv numărul de linii de acces corespunzătoare (+0,7%, până la 4,04 milioane de abonați, respectiv +1,1%, până la 4,7 milioane de linii), arată datele raportate de furnizori și publicate astăzi de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). 


O linie de acces este, în fapt, așa-numitul "post telefonic" instalat, în timp ce un abonat este persoana fizică sau juridică ce a încheiat un contract cu furnizorul de servicii, pentru una sau mai multe linii de acces. Rata de penetrare a telefoniei fixe la 100 de locuitori a ajuns la 23,4%, în timp ce rata de penetrare a telefoniei fixe la 100 de gospodării era de 51,1%.  


În termeni de utilizare, față de același semestru al anului 2012, traficul realizat de către utilizatorii finali prin intermediul rețelelor publice fixe de telefonie a scăzut cu 8,6%, ajungând la 2,6 miliarde minute. 


În prima jumătate a acestui an s-a vorbit, în medie, 1 oră și 32 de minute pe lună, per linie de acces, mai puțin cu 9 minute față de primul semestru al anului trecut, în timp ce durata medie a unui apel a ajuns la 3 minute și 15 secunde.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.3944 secunde