Unde se depune cererea de certificat digital

404
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) precizează că solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusă la oricare unitate fiscală teritorială din subordinea ANAF. Cererea (formularul 150) trebuie însoțită de următoarele: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original și în copie; documentul care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, în copie și original; documentul de împuternicire, autentificat de notarul pu-blic, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declarațiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune în situația în care titularului certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Începând cu obligațiile declarative aferente lunii octombrie, declarațiile fiscale vor fi depuse numai electronic de către contribuabilii mari și mijlocii, definiți conform reglementărilor în vigoare, precum și de sediile secundare ale acestora.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.9306 secunde