Vești proaste din Coreea, pentru Daewoo-Mangalia

1039
Vești proaste din Coreea,  pentru Daewoo-Mangalia - vestiproastedincoreea-1445004498.jpg

Articole de la același autor

Tensiunile din industria navală sud-coreeană se acumulează pe zi ce trece. Primii trei mari constructori de nave ai lumii - Hyundai Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering și Samsung Heavy Industries - au înregistrat, împreună, pierderi din exploatare de 4,1 miliarde de dolari, în al doilea trimestru al anului 2015, plătind pentru prăbușirea prețurilor platformele petroliere de mare adâncime. În trimestrul III, situația lor financiară a continuat să se deterioreze. Potrivit publicației "The Chosun Ilbo", Hyundai Heavy Industries, cel mai mare constructor de nave al lumii, a înregistrat o pierdere operațională estimată la 500 miliarde won (circa 442,748 milioane de dolari). În primele nouă luni ale anului, compania a acumulat pierderi operaționale de 900 miliarde won (796,947 milioane de dolari) și ar putea încheia anul cu un rezultat negativ de 1 trilion de won (861 milioane de dolari).

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering a suferit pierderi de circa 2,39 trilioane won (peste 2,116 miliarde de dolari) în trimestrul II și, potrivit agenției de știri "Yonhap", a înregistrat o pierdere de 1 trilion de won (861 milioane de dolari) în trimestrul III, generată de practicarea unor prețuri mici și de costurile mari ale întârzierilor acumulate în realizarea contractelor.

Un audit comandat de creditorii companiei a relevat pierderi adiționale la afiliatele din România, China și America de Nord. Creditorii bancari urmează să anunțe un plan de restructurare până la sfârșitul acestei luni.

La rândul ei, compania Samsung Heavy Industries se așteaptă să încheie în deficit trimestrul III. În prima jumătate a anului a pierdut 1,5 trilioane won (1,291 miliarde de dolari) și, dacă va înregistra profitul prevăzut pentru trimestrul IV, va încheia anul cu o pierdere de 1 trilion de won (861 milioane de dolari)

Criza industriei navale sud coreene, dar mai ales cea a Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, afectează în mod direct situația companiei Daewoo - Mangalia Heavy Industries, dependentă peste măsură de evoluția acționarului majoritar sud coreean.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6122 secunde